Je glimlach van vandaag

Ik snap gewoon niet hoe je zo kleinzerig of belachelijk kan doen dat je nog liever meer dan een jaar niet naar de kapper gaat omdat je dan even een mondmasker moet dragen. Daar is mijn verstand gewoonweg te klein voor.
Same. Totaal geen last van eigenlijk hier. Je zat als man langer met je vrouw in de supermarkt met een masker op dan als je bij de kapper bent.

Jij hebt zelf die keuze gemaakt om te gaan he, mijn keuze is om pas te gaan wanneer het mag zonder masker.
article-2091784-117AA96E000005DC-986_634x499.jpg

Onnozele aan de situatie vind ik dat ik een masker moet opzetten voor mijn haar maar daarna een halfuur zonder mag zitten als mijn barbier mijn baard doet :unsure:
Hier van 't zelfde, maar goed, dan is dat maar zo
Barbier gaf ook aan dat hij in 't begin wel eens een bandje van een mondmasker doortrimde (per abuis)

Ik had dat probleem bij de dokter. Ik moest naar mijn aambeien laten kijken, maar blijkbaar vond hij het er wel over dat ik al binnenkwam zonder broek.

Er is hier in Tienen een restaurant waar je voor 18-25 EUR een perfect lekkere, vers gemaakt maaltijd eet zonder al die premade brol. Dat is allemaal perfect mogelijk, probleem is dat ze in brasserie gewoon smijten met het geld qua grondstoffen (want allemaal aangekocht premade ipv à la minute aan te maken) en ook veel te veel geld in omkadering steken.

In Frankrijk eet ik voor 25-35 EUR een driegangenmenu in een bib-gourmand. Allemaal vers klaar gemaakt, loonkost is daar 20% lager dan hier. Voor 25 EUR krijg je hier in een bistro een steak met saus uit een potje en afgebakken diepvriesfrieten...
Ik ben ook van Tienen en toch benieuwd welk restaurant je bedoelt.

Ik ben ook van Tienen en toch benieuwd welk restaurant je bedoelt.

De prijs daar is voor een hoofdschotel, als je er een voorgerecht en nagerecht bij wil is dat natuurlijk wat duurder. Maar dat is dus vers, je eet dat dan uit een oud bord en aan een vintage tafel, maar het smaakt uitstekend.
Lees er de Google reviews maar eens op na.

De prijs daar is voor een hoofdschotel, als je er een voorgerecht en nagerecht bij wil is dat natuurlijk wat duurder. Maar dat is dus vers, je eet dat dan uit een oud bord en aan een vintage tafel, maar het smaakt uitstekend.
Lees er de Google reviews maar eens op na.
1 van mijn favorieten. :clap:
Wel slechte akoestiek wanneer de zaak vol zit.

Ik snap gewoon niet hoe je zo kleinzerig of belachelijk kan doen dat je nog liever meer dan een jaar niet naar de kapper gaat omdat je dan even een mondmasker moet dragen. Daar is mijn verstand gewoonweg te klein voor.
Wat heeft dat met kleinzerig of belachelijk doen te maken?
Same. Totaal geen last van eigenlijk hier. Je zat als man langer met je vrouw in de supermarkt met een masker op dan als je bij de kapper bent.
Ik heb geen vrouw, maar als ik er een had, dan mocht ze alleen gaan winkelen.
Als ik ga winkelen, dan ben ik op 10 tot 15 minuten terug buiten met alles wat ik nodig heb.
Het is niet omdat mijn haar wat lager is, dat het niet verzorgd is he.
Ik ga gemiddeld maar zo een 2 keer per jaar naar de kapper.
In het verleden is het nogal gebeurd dat ik mijn haar eens liet groeien, toen ik wat jonger was.
Dus niet zo een groot verschil met nu, alleen dat dat ik het zonder corona niet zo lang had laten worden deze keer.
Mijn baard trim ik zelf wel met een Philips Oneblade.

Ene die PT wil boeken bij mijn vriendin maar precies alleen maar aan haar voeten wil zitten.

Jules : Whoa, whoa, whoa, whoa... stop right there. Eatin' a bitch out, and givin' a bitch a foot massage ain't even the same fuckin' thing.
Vincent : It's not. It's the same ballpark.
Jules : Ain't no fuckin' ballpark neither. Now look, maybe your method of massage differs from mine, but, you know, touchin' his wife's feet, and stickin' your tongue in her Holiest of Holies, ain't the same fuckin' ballpark, it ain't the same league, it ain't even the same fuckin' sport. Look, foot massages don't mean shit.
Vincent : Have you ever given a foot massage?
Jules : [scoffs] Don't be tellin' me about foot massages. I'm the foot fuckin' master.
Vincent : Given a lot of 'em?
Jules : Shit yeah. I got my technique down and everything, I don't be ticklin' or nothin'.
Vincent : Would you give a guy a foot massage?
[Jules gives Vincent a long look, realizing he's been set up]
Jules : Fuck you.
Vincent : You give them a lot?
Jules : Fuck you.
Vincent : You know, I'm getting kinda tired. I could use a foot massage myself.
Jules : Man, you best back off, I'm gittin' a little pissed here.

Classic :coolbrows:

Terug
Bovenaan