Je glimlach van vandaag

Bij mij traint een moeder, haar dochter en vriend.
De man van de moeder en stiefpapa van de dochter is vorige week gestorven bij een ongeval.

De moeder had mij een berichtje gestuurd de dag erna om het te zeggen en dat ze zeker nog terugkwam omdat haar man heel fier was op wat ze deed.
Ik vond dat eigenlijk een heel mooi compliment op een of andere manier en dat raakte me wel wat.

44543-D8-E-A3-AF-4555-BC1-B-52-A88-DE738-D9.jpg

6 jaar oud vandaag (nog niks wijzer)

Ooit meegemaakt bij iemand die zo onder de indruk was van de, toegegeven niet onknappe, serveuse, dat hij antwoordde op de vraag hoe mag dat gebakken zijn: in bakboter. :laugh:
Ooit bij een knappe serveerster met mijn zatte botten een tong besteld, toen die vroeg of dat dan de tong in meunieresaus was of die in wittewijnsaus geantwoord dat ik liever de hare in mijn mond had. Bleek dat het dus een kennis was van mij broer :wallbash:

Ooit bij een knappe serveerster met mijn zatte botten een tong besteld, toen die vroeg of dat dan de tong in meunieresaus was of die in wittewijnsaus geantwoord dat ik liever de hare in mijn mond had. Bleek dat het dus een kennis was van mij broer :wallbash:
En hoe lang zijn jullie al getrouwd?

Daarnet zag ik een topic passeren, op wie van het forum zijn gezicht zou je wel eens willen slaan, Ik moet wel toegeven dat ik toch effe om moest lachen als ik dat zag 😛 Het is wel al verwijderd volgens mij want ik vind het niet meer terug.

Sinds kort een nieuwe collega van vietnamese origine (Ph. D in structurele chemie). Nu doe die een presentatie in het Engels, maar excuseerde eerst met 'Solly fo mi engish'. Dit is echt niet goed voor stereotiepen, maar ik heb soms mijn lach moeten inhouden. Gelukkig kan de persoon in kwestie er zelf mee lachen.

(uiteindelijk vormt die perfecte engelse zinnen, maar met zo een accent da ge toch soms diep moet nadenken)

Wanneer je met de fiets naar 't werk rijdt zie je toch soms gekke taferelen.

Er zijn zo wel enkele vaste waarden (Een man die écht iedere dag op dezelfde plek staat te vissen en een vrouw die volgens mij honden uitlaat, iedere morgen met 4-10 honden om stap (allemaal aan de leiband, behalve ééntje (ik vermoed haar hond))

Maar ook de occasionele ontmoetingen die een glimlach op mijn gezicht vormen. Vandaag een breedgeschouderde man, beetje gangsta kledij, die twee chinchilla's aan 't uitlaten was

Vandaag is het blijkbaar dag van de leraar en dus bellen ze daarnet op de radio met een leerkracht. Die vertelt dat mensen hen altijd aanspreken op hun 2 maanden vakantie en zegt dan “Wij zien de zomervakantie als het opnemen van onze overuren.” Zelden zo hard gelachen, komaan toch!

Neemt niet weg dat ik respect heb voor mensen die voor een klas gaan staan, ik zou het niet kunnen, maar nu niet overdrijven e.

Terug
Bovenaan