Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke opleiding?Na héél lang twijfelen dan toch de knoop doorgehakt en me ingeschreven als werkstudent voor een masteropleiding. Dit gecombineerd met voltijds werken. Om te beginnen: elke maandag en vrijdag les van 17u tot 21u. Worden drukke jaren maar het was nu of nooit.
Management en beleid in de gezondheidszorg. Ik werk nu 7 jaar in een ziekenhuis en de ambitie is toch om wat hogerop te geraken, en qua bachelor zit je in de zorg snel vast. Dat in combinatie met mijn rug en gewrichten die ik graag nog zou gebruiken na mijn pensioen, en de lonen die niet recht evenredig zijn met de werkomstandigheden, hebben me toch een duwtje in de rug gegeven.Welke opleiding?
Chapeau dat je die keuze hebt gemaakt! Ik wil ook weer iets bijstuderen, maar het hectische schema in combinatie met voltijds werk en het huishouden schrikt me af. Ik kan je alleen maar bewonderen!
Mijn schoonmoeder maakt ze soms ook in Duvel en da's wel OK (ook al drink ik heel graag Duvel).Ne cuvee
Ik ga ze es in Duvel maken!
Mensen die een 9-10 geven zijn tevreden door de service. Daar gaat een cadeautje niet veel aan helpen.Als ze u belonen als ge minder dan 8 geeft, krijgt ge toch een omgekeerd effect.
Ook al is hun service goed als ik minder dan 8 geef krijg ik nog iets extra. Dan ga ik voor dat extra.
Over de leggings zal het sowieso niet gaan.Verhuisman 1 die tegen mij gniffelt dat verhuisman 2 tocht wel fan is van mijn garderobe die in doorzichtige plastiek dozen zit (en dat zal toch eerder over de jurkjes gaan dan over mijn jeansbroeken)![]()
Die zitten ONDER de jurkenOver de leggings zal het sowieso niet gaan.

Ik mag hopen dat je die er niet boven draagt.Die zitten ONDER de jurken![]()
De rest op europaletten en karton in de stoof?De enige collega die op groen gestemd heeft is de enige collega die met gas verwarmt
![]()
Verhuis goed meegevallen?Verhuisman 1 die tegen mij gniffelt dat verhuisman 2 tocht wel fan is van mijn garderobe die in doorzichtige plastiek dozen zit (en dat zal toch eerder over de jurkjes gaan dan over mijn jeansbroeken)![]()
De rest op europaletten en karton in de stoof?
In Leuven? heb ik ook ooit een master van behaald, wel spijt van eigenlijk, want nooit iets meegedaanManagement en beleid in de gezondheidszorg. Ik werk nu 7 jaar in een ziekenhuis en de ambitie is toch om wat hogerop te geraken, en qua bachelor zit je in de zorg snel vast. Dat in combinatie met mijn rug en gewrichten die ik graag nog zou gebruiken na mijn pensioen, en de lonen die niet recht evenredig zijn met de werkomstandigheden, hebben me toch een duwtje in de rug gegeven.

Geschatte tijd volgens de firma: 4-5u.Verhuis goed meegevallen?

.
)Ze maar zeker. 7 graden in enkel een trui en short voelde erg fris aan. Maar zo erg is dat ook weer niet als je enkel de auto in en uit moet.Brrr, friskes buiten.
Nee, in Brussel! Zit je in de gezondheidszorg?In Leuven? heb ik ook ooit een master van behaald, wel spijt van eigenlijk, want nooit iets meegedaan![]()