Je glimlach van vandaag

Mijn vriendin & ik zijn nog maar 2 maand samen en hadden besloten om binnenkort een weekendje moezel te doen. Gisterenavond heeft ze geboekt maar blijkbaar gezegd aan het hotel dat we 2 jaar getrouwd zijn en onze huwelijksverjaardag komen vieren.

Het hotel heeft nu laten weten dat ze gratis voor een romantisch extraatje zullen kijken. Free wine/cava/champagne dus.:woohoo:
Ale nog vlug naar de juwelier en een ring kopen, je weet wat ze wilt krijgen dat weekend.

Ale nog vlug naar de juwelier en een ring kopen, je weet wat ze wilt krijgen dat weekend.

run-away-im-out.gif

Mijn vriendin & ik zijn nog maar 2 maand samen en hadden besloten om binnenkort een weekendje moezel te doen. Gisterenavond heeft ze geboekt maar blijkbaar gezegd aan het hotel dat we 2 jaar getrouwd zijn en onze huwelijksverjaardag komen vieren.

Het hotel heeft nu laten weten dat ze gratis voor een romantisch extraatje zullen kijken. Free wine/cava/champagne dus.:woohoo:
Over een paar jaar in de lief-thread:

"Ik was compleet blind voor de eerste tekenen van sociopathie". 😅

Je kan er maar van genieten hé. (y)

Grootvader van 89 kreeg vandaag een verdachte sms aan, bleek phishing te zijn. Hij heeft meteen mij gebeld om te vragen wat hij moest doen. Ik heb ‘m goed opgevoed! :smile:

Laatst bewerkt:
Een doos met oude documenten teruggevonden, vooral van mijn grootvader dan. Een "paspoort" vd gemeente ivm kinder-arbeid zodat hij mocht werken (beginnen werken op 14j), zijn Werkboek mooi volledig ingevuld/afgestempeld door K.S., zijn goedgekeurde pensioen aanvraag na 30j ondergrondse dienst ( fyi: 27 000fr/jaar in '59), goedkeuring van herziening/aanpassing (plots 47 000fr/j EN 3400kg steenkool/j in ´61.
Zijn kampboek van legerdienst dat als laatste heroproeping april '39 geeft.

Allemaal leuke aandenken, herinneringen en zelfs compleet nieuwe info, die paar oude foto's waren ook tof want ik kende mijn grootvader nauwelijks. Die is na jaren slopende ziekte gestorven op mijn 10de verjaardag dus ik was nog te jong om echt veel te weten/vragen/onthouden.

Sorry, maar liegen om extras te krijgen gaat er bij mij dus echt niet in. Beetje eigen aan de Belgische mentaliteit zeker, foefelen.

Sorry, maar liegen om extras te krijgen gaat er bij mij dus echt niet in. Beetje eigen aan de Belgische mentaliteit zeker, foefelen

Het was eerder een onnozele grap waar ge de context niet van weet, en die ik hier ook niet volledig ga neerschrijven. Maar toch bedankt voor uw bijdrage aan een thread waar het over glimlachjes zou moeten gaan.:hug:

Het was eerder een onnozele grap waar ge de context niet van weet, en die ik hier ook niet volledig ga neerschrijven. Maar toch bedankt voor uw bijdrage aan een thread waar het over glimlachjes zou moeten gaan.:hug:
Je hoeft de context zeker niet neer te schrijven, want liegen blijft liegen. Het feit dat je hier zelfs fier over bent (want anders zou je het hier niet komen verkondigen) maakt het voor mij enkel maar triestiger. Nog veel geluk in de liefde met iemand die over zulke banale zaken al gaat liegen, dat voorspelt veel goeds voor jou in de toekomst.

We zien het hier al TsD... TOXISCHE RELATIE, GET OUT NOW !!!!!

Je hoeft de context zeker niet neer te schrijven, want liegen blijft liegen. Het feit dat je hier zelfs fier over bent (want anders zou je het hier niet komen verkondigen) maakt het voor mij enkel maar triestiger. Nog veel geluk in de liefde met iemand die over zulke banale zaken al gaat liegen, dat voorspelt veel goeds voor jou in de toekomst.
Wut.

Ik hoop voor jou dat je als kind nooit een koekje uit de koekjestrommel hebt gestolen bij uw grootmoeder, of 't was helemaal mis gelopen, uw toekomst!

Wut.

Ik hoop voor jou dat je als kind nooit een koekje uit de koekjestrommel hebt gestolen bij uw grootmoeder, of 't was helemaal mis gelopen, uw toekomst!
Het toont gewoon een karaktertrek aan. Als hij blij is met een partner die duidelijk makkelijk liegt, zoveel te beter voor hem.

Daarbij het gaat hier duidelijk over volwassenen die bewust liegen. Geen klein kind dat een koekje neemt. Uw vergelijking slaat nergens op.

Terug
Bovenaan