Je glimlach van vandaag

Ik zeg niks :unsure:

Screenshot-2021-09-17-080135.png

Mijn vriendin is zwanger van ons tweede kindje maar statistisch gezien is het nog te vroeg om het te vertellen. Ze is nu misselijk en heeft toevallig ook een paar dagen last gehad van haar darmen. Onze schoonmoeder weet dus nog van niets maar met haar overbezorgdheid vraagt ze al aan mij of haar dochter niet depressief is omdat ze zo vroeg gaat slapen :shutup:
Tevens ook ons geheimpje met heel veel glimlachjes op een dag 🥰

Op 2 weken tijd mogen vernemen van 2 vrouwen die al jarenlang in een vruchtbaarheidstraject zitten, dat ze mama gaan worden! 😍
Amai jarenlang, chapeau. Bij ons was het met de 1e ICSI prijs maar ik vond dat relatief korte traject al behoorlijk zwaar. En tijdens de zwangerschap zelf een ‘zeurende’ angst dat er alsnog iets zou mislopen. Hopelijk verloopt alles voorspoedig bij beiden 🤞🏻☺️

OT vandaag een dagje verlof maar toch om 9.30u mezelf richting de Pilates gesleurd en nadien toch wel tevreden 💪🏻Gisteren aquagym en maandag de eerste les bungee, dus best wel goed bezig :)

Dat begrijp ik ook niet, maar zomaar een miljoen dollar vragen is toch totaal van de pot gerukt?
Ja volledig hoor, maar dat hoor je wel vaker. Had de baby vanop de cover van Nirvana's Nevermind ook niet recent de band aangeklaagd omdat hij daar naakt op stond, terwijl hij zelf al een paar keer die cover heeft nagebootst op latere leeftijd?

Terug
Bovenaan