Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn vrouw die vroeg gaat slapen. Dat wordt Duveltjes drinken en naar oldschool thrashmetal luisteren in de living.![]()
Dat is meestal wanneer ik eindelijk tijd heb om eens een "intellectuele film" te kijken. Halverwege val ik in slaap omdat de rode wijn in wezen fungeert als een slaappil.![]()
Marc ziet er al ouder uit hoor.Dacht precies ff dat ze Marc Dutroux op een bankske geïnterviewd hadden.
![]()
Peter (56) kan om medische redenen niet gevaccineerd worden: “Behandeld als antivaxer”
Na Frankrijk en Nederland gaan ook in ons land steeds meer stemmen op om de coronapas breder in te voeren. “Ik mag om medische redenen niet gevaccineerd worden. Wat moet ik dan?” vraagt Hasselaar Peter Neyt (56).www.hbvl.be
Jammer genoeg heel herkenbaar![]()

Tevens ook ons geheimpje met heel veel glimlachjes op een dagMijn vriendin is zwanger van ons tweede kindje maar statistisch gezien is het nog te vroeg om het te vertellen. Ze is nu misselijk en heeft toevallig ook een paar dagen last gehad van haar darmen. Onze schoonmoeder weet dus nog van niets maar met haar overbezorgdheid vraagt ze al aan mij of haar dochter niet depressief is omdat ze zo vroeg gaat slapen![]()

.

Belachelijk langs beide zijden vind ik wel. Er zo'n zaak van maken is een beetje typisch voor de "see you in court" mentaliteit, maar waarom doe je als leerkracht zoiets?Vader spant rechtszaak van 1 miljoen dollar aan nadat leerkracht het haar van zijn 7-jarige dochter afknipt
Murricah, land of the free! Ne nee hebt ge, ne ja kunt ge krijgen?
![]()
Dat begrijp ik ook niet, maar zomaar een miljoen dollar vragen is toch totaal van de pot gerukt?Belachelijk langs beide zijden vind ik wel. Er zo'n zaak van maken is een beetje typisch voor de "see you in court" mentaliteit, maar waarom doe je als leerkracht zoiets?
Amai jarenlang, chapeau. Bij ons was het met de 1e ICSI prijs maar ik vond dat relatief korte traject al behoorlijk zwaar. En tijdens de zwangerschap zelf een ‘zeurende’ angst dat er alsnog iets zou mislopen. Hopelijk verloopt alles voorspoedig bij beidenOp 2 weken tijd mogen vernemen van 2 vrouwen die al jarenlang in een vruchtbaarheidstraject zitten, dat ze mama gaan worden!![]()

Gisteren aquagym en maandag de eerste les bungee, dus best wel goed bezig 
Ja volledig hoor, maar dat hoor je wel vaker. Had de baby vanop de cover van Nirvana's Nevermind ook niet recent de band aangeklaagd omdat hij daar naakt op stond, terwijl hij zelf al een paar keer die cover heeft nagebootst op latere leeftijd?Dat begrijp ik ook niet, maar zomaar een miljoen dollar vragen is toch totaal van de pot gerukt?
Klopt!Ja volledig hoor, maar dat hoor je wel vaker. Had de baby vanop de cover van Nirvana's Nevermind ook niet recent de band aangeklaagd omdat hij daar naakt op stond, terwijl hij zelf al een paar keer die cover heeft nagebootst op latere leeftijd?