Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wow. Moest je daar 6 jaar voor sparen? Ik ga het nog geloven dat leraar zijn niet goed boert.Squid zit in de Comme Chez Soi dooda dooda Squid zit in de Comme Chez Soi half the dooda day
(eerste keer uit eten samen in 6 jaar!)
In de Comme chez Moi ist beter zeSquid zit in de Comme Chez Soi dooda dooda Squid zit in de Comme Chez Soi half the dooda day
(eerste keer uit eten samen in 6 jaar!)

Moh bah neen.Wow. Moest je daar 6 jaar voor sparen? Ik ga het nog geloven dat leraar zijn niet goed boert.
Ik heb nog nooit zo'n mooi woord voor een vondelingenschuif gehoord. Toch al stevig moeten proppen op die leeftijd?Kinderen naar de Cash Converters gedaan. Lost ook het babysit probleem op.
Klinkt eerder als een of andere mensenhandel. Cash converters, waar uw nalatenschap in keiharde dollars uitbetaald wordt.Ik heb nog nooit zo'n mooi woord voor een vondelingenschuif gehoord. Toch al stevig moeten proppen op die leeftijd?
Er is geen proppen nodig bij Kid Converters (TM) Ze bekijken de vingertjes en als ze nog klein zijn, gaan ze tapijten knopen (in Zuidwest Vlaanderen een hele business) en zijn ze al wat te groot, dan gaan ze naar de Colruyt waar ze dienen als opstapje voor te hoge rekken.Ik heb nog nooit zo'n mooi woord voor een vondelingenschuif gehoord. Toch al stevig moeten proppen op die leeftijd?
Het zijn aparte douches

Waaron waren die dan nog gesloten? Bang om de douchestang ziek te maken?Het zijn aparte douches![]()
Dat willen we zeker altijd wel proefondervindelijk uitvissen, hij zal de wijn meebrengen.In de Comme chez Moi ist beter ze
Smakelijk squid!
evimde olduğu gibiIk zit momenteel in de comme chez turk![]()
Ik heb het hem laten lezen en nu ga ik naar huis met een kapsalon en blauw oogevimde olduğu gibi
Ja, volgens mij denkt die nu dat ge hem uitgenodigt hebt in uw huis. Ik zou toch ook bedenkingen hebben moest een alleenstaande man mij voorstellen om naar zijn huis te gaanIk heb het hem laten lezen en nu ga ik naar huis met een kapsalon en blauw oog

Iedereen weet toch dat de beste koks mannen zijnnu we het hier over mannen hebben: heeft er iemand ooit al een vrouw weten werken in een pittabar?
Zeg nu zelf, enkel mannen kunnen toch iets smakelijks maken van een grote rol vlees 
Bij ons in het dorp. Maar daarbuiten inderdaad nog nooit geziennu we het hier over mannen hebben: heeft er iemand ooit al een vrouw weten werken in een pittabar?
.Ja, zelfs al 1x gehad dat er enkel 2 vrouwen achter den toog stonden, wel om 17unu we het hier over mannen hebben: heeft er iemand ooit al een vrouw weten werken in een pittabar?