Je glimlach van vandaag

Oudste zoon (10) komt al eens iets van horror lore tegen op zijn YouTube. Hij was daarnet de vertelling aan het doen van Jason en dan is hij ook heel curieus - maar hij moet nog wachten - over…Freddy Cougar. Ik heb hem niet gecorrigeerd. 😆

Donderdag eindelijk een afspraak voor een scan van mijn onderrug :smile:
Aangezien het een glimlach is. Zoiets dan?

mqdefault.jpg

Zalige voormiddag
- schoenrekje is toegekomen en ineen gezet, dus mijn gang staat nu proper
- naar het gemeentebestuur achter sticker voor gft-bak en daar stond een mooie en lieve milf achter de balie.
- Ook prachtige miniaturen van schepen in de inkomhal :love:
- bij buitenkomen gemeentebestuur ontdekt dat er een delhaize is
- de delhaize is wel verzorgd, dus vanaf nu ga ik naar daar ipv naar de gb
- de milf van het gemeentebestuur ook weer in de delhaize gezien
- nog wat verder gewandeld tot aan 't Scheld en genoten van view en het zonnetje
- nu aan het genieten van bokes met ballekes in tomatensaus en de resterende ballekes zo opeten zonder bokes. (my favourite)

IMG20210831123342.jpg

@Tonerider ge woont trouwens niet al te ver van een hele deftige take away Thai

Geen idee of ge effectief affiniteit hebt met de aziatische keuken maar ik moet en zal altijd reclame maken bij eender wie dat hier in de buurt komt wonen simpelweg uit eigenbelang. Ik zou niet willen dat ze failliet gaan. Welkom in de buurt btw :p

@Tonerider ge woont trouwens niet al te ver van een hele deftige take away Thai

Geen idee of ge effectief affiniteit hebt met de aziatische keuken maar ik moet en zal altijd reclame maken bij eender wie dat hier in de buurt komt wonen simpelweg uit eigenbelang. Ik zou niet willen dat ze failliet gaan. Welkom in de buurt btw :p
ha nice, net gisteren nog met mijn moeder over bezig geweest dat ik hier geen chinees wist zijn en dat dit al even geleden is. Ik ben niet vertrouwd met Thai, dus dat is zeker het proberen waard en ongetwijfeld een goed alternatief voor ne chinees. ze hebben toch al noedels, zie ik :p
En vlak over de action, dus dat is vijf minuten wandelen. Lijkt me prima. Bedankt voor de tip (alhoewel ze ook in uw eigenbelang is)

Zalige voormiddag
- schoenrekje is toegekomen en ineen gezet, dus mijn gang staat nu proper
- naar het gemeentebestuur achter sticker voor gft-bak en daar stond een mooie en lieve milf achter de balie.
- Ook prachtige miniaturen van schepen in de inkomhal :love:
- bij buitenkomen gemeentebestuur ontdekt dat er een delhaize is
- de delhaize is wel verzorgd, dus vanaf nu ga ik naar daar ipv naar de gb
- de milf van het gemeentebestuur ook weer in de delhaize gezien
- nog wat verder gewandeld tot aan 't Scheld en genoten van view en het zonnetje
- nu aan het genieten van bokes met ballekes in tomatensaus en de resterende ballekes zo opeten zonder bokes. (my favourite)

IMG20210831123342.jpg

En de brug over en je kan in Weert en omstreken prachtig gaan wandelen/fietsen/moto rijden... ;).

Morgen zet ik de laatste dag in van congé, best wel wat gedaan en tevreden terug @Work
Ik voel me nu nog ontspannen, eens zien hoe lang het zal duren :unsure:

Morgen zet ik de laatste dag in van congé, best wel wat gedaan en tevreden terug @Work
Ik voel me nu nog ontspannen, eens zien hoe lang het zal duren :unsure:
Dat doet me denken aan een technieker van een klant van we waar ik toch wel 2 a 3 keer per week kom, iedere keer na die zijn conge hetzelfde liedje, leuteren over hoe ontspannen die wel niet was nu en dat hij het zich vanaf nu allemaal niet meer zo hard ging aantrekken, dat niet hem nog ging zo ver krijgen dat hij zich er in ging in op jagen. Om dan 2dagen erna hem terug te zien staan roepen en tieren op alles en iedereen en zich in het meest idiote druk te maken. Dat was echt iedere keer weer lachen (om het dan weer een jaar lang echt kostbeu te zijn met die zijn gezeur en geklaag, ben ik blij dat die paljas daar niet meer werkt) waarmee ik niet bedoel dat gij zo zijt he ofzo.

Laatst bewerkt:
Only Murders in the Building op Starz/Disney. Steve Martin/Martin Short. Nog maar 2 afleveringen online but is so good! Go watch now! (Ondanks de hoofdrollen geen slapstick of all-out comedy, beetje bitterzoet)

Vriendelijke dame bij Vandenborre die extra moeite heeft gedaan om deze week nog een technieker in te plannen om het wasmachine na te kijken en de stroomkabel te vervangen. Anders was het volgende week tijdens de werkdagen, maar dan begint m'n stage en kan ik me niet vrijmaken. Toen ik zei dat ik deze vrijdag nog thuis ben, is ze speciaal met de verantwoordelijke gaan overleggen om het toch nog ingepland te krijgen. Doet wel deugd dat iemand een extra inspanning voor je doet ook al kennen ze je niet. Hopelijk ondervindt ze wat good karma.

En daarom ben ik fan van Vdb 😇 ook enkel super sympathieke technieker en plaatsers over de vloer gehad hier, hopelijk ervaar jij hetzelfde!

Toch een stageplaats gevonden? Hopelijk niet te ver?

En daarom ben ik fan van Vdb 😇 ook enkel super sympathieke technieker en plaatsers over de vloer gehad hier, hopelijk ervaar jij hetzelfde!

Toch een stageplaats gevonden? Hopelijk niet te ver?
Levering was wat minder aangezien ze duidelijk niet echt zorgzaam waren met de machine. Maar dit was al wat beter. Algoed dat ik zei dat ik deze vrijdag nog thuis was.

Stage is in Lokeren bij Winlock, een half uurtje rijden. Ze maken o.a. brandwerende deuren en poorten. HR verantwoordelijke was ook heel vriendelijk en ik ben duidelijk welkom op de firma, dus ik kijk er wel naar uit.

Wel vreemd, ik ontmoet precies alleen maar vriendelijke, enthousiaste vrouwen sinds ik alleen woon. :unsure: Of misschien valt het me nu gewoon harder op omdat ik vroeger genoeg had aan m'n eigen vrouw en niet direct een oog had voor andere? (niet dat ik daarmee bedoel dat ik dringend een vrouw nodig heb).

Terug
Bovenaan