Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben blij (en verbaasd) dat dit gevoel een glimlach is voor jeMijn nichtje van 12 dat thuis op haar smartphone bezig.
Ik vraag: Jij wilt zeker op de Wi-Fi. Waarop ze antwoordt: Neen, ik heb 4G.
Ik ben oud aan het worden.
Dat is het leven zeker?Ik ben blij (en verbaasd) dat dit gevoel een glimlach is voor je
Ik heb dat ook! Ik wil ook nagelknippers uit andere mensen hun pollen kloppen!
Ik heb dat ook! Ik wil ook nagelknippers uit andere mensen hun pollen kloppen!
Welk?Gisteren eerste festival sinds CoronaVoelde weer zalig om random dronken mensen rond uw nek te hebben.
SunsetWelk?

Dit doet me denken aan een bepaald filmpje waar ik wel een glimlach van krijg maar als ik dat pist dan wordt dit weer gemoved naar het slowchat topic, inclusief nog wat frustraties als reden dus dan zeg ik maar gewoon dat je hond mij aan het glimlachen krijgt.![]()
Scuseer, pardon, die koekjes liggen nog op tafel. Hebt er al 7 seconden geen meer gegeten. Dat is dan overschot. Ah ja. 5 second rule zelfs, ik heb nog geduld. Dus ja. Koekjes. Thankew.
Als ge gedaan hebt moogt ge hier naar luisteren

Klinkt eigenlijk meer als een haan die nogal hees isAls ge gedaan hebt moogt ge hier naar luisteren
20 seconden is al te veel voor mij
Niet voor gevoelige oren!!!
.Zoals een Dinizli haan?Klinkt eigenlijk meer als een haan die nogal hees is.

Ah, een getrainde neus die de verschillende meststoffen van elkaar kan onderscheiden.Een glimlach maar ook wel een ergernis !!
Toch zalig in de vroegte ontwaken op de boerenbuiten , slaapkamervensters openen en de geur van vers uitgereden varkensmest snuiven .
![]()
Hmm het verschil tussen varken en koe en/of paarden mest , daarvoor moet men geen getrainde neus hebben hoor !!Ah, een getrainde neus die de verschillende meststoffen van elkaar kan onderscheiden.
Kip niet te vergetenHmm het verschil tussen varken en koe en/of paarden mest , daarvoor moet men geen getrainde neus hebben hoor !!