Je glimlach van vandaag

Mijn nichtje van 12 dat thuis op haar smartphone bezig.

Ik vraag: Jij wilt zeker op de Wi-Fi. Waarop ze antwoordt: Neen, ik heb 4G.

Ik ben oud aan het worden.

Voor het eerst in 2 jaar zelf nog eens mogen optreden met onze V.Z.W:love:

En daarna met de hele bende nog eens pintjes kunnen gaan drinken! Gewoon tafels verschuiven en "één grote bubbel" vormen zoals de cafébaas voorstelde:clap:.

En haja, k'heb een nieuw lief!

AB96-A8-A3-8638-4222-9-A77-D5-F861-B4-F3-E9.jpg

Scuseer, pardon, die koekjes liggen nog op tafel. Hebt er al 7 seconden geen meer gegeten. Dat is dan overschot. Ah ja. 5 second rule zelfs, ik heb nog geduld. Dus ja. Koekjes. Thankew.

AB96-A8-A3-8638-4222-9-A77-D5-F861-B4-F3-E9.jpg

Scuseer, pardon, die koekjes liggen nog op tafel. Hebt er al 7 seconden geen meer gegeten. Dat is dan overschot. Ah ja. 5 second rule zelfs, ik heb nog geduld. Dus ja. Koekjes. Thankew.
Dit doet me denken aan een bepaald filmpje waar ik wel een glimlach van krijg maar als ik dat pist dan wordt dit weer gemoved naar het slowchat topic, inclusief nog wat frustraties als reden dus dan zeg ik maar gewoon dat je hond mij aan het glimlachen krijgt.

Een glimlach maar ook wel een ergernis !!

Toch zalig in de vroegte ontwaken op de boerenbuiten , slaapkamervensters openen en de geur van vers uitgereden varkensmest snuiven .
:biglaugh::rofl:

Dit weekend in een wachtrij in Bobbejaanland. Een Nederlands gezin die overdreven veel afstand houden (maar dan echt tot 10 meter en meer), om dan uiteindelijk toch naast andere gezinnen te staan wanneer zo’n doolhofwegje tegen een ander wegje komt. En best van al, met hun mondmasker onder hun neus aan 👌

Zaterdag ipanema beach gedaan.
Eerste keer in 2 jaar dat ik nog eens zo goed heb kunnen feesten.
Ne Marokkaan die de polonaise aantrok, mensen die op de grond lagen,... enfin ik heb mij kostelijk geamuseerd :D

Nog een warme oproep: laatste dag om te stemmen:

Bedankt 😍

Terug
Bovenaan