Je glimlach van vandaag

Ineens ne hoop volgers bij op mijn meme-pagina.
Heeft Dries Vanlangenhove mijne meme gedeeld. Niet mijn favo politicus maar goeie smaak qua memes heeft em wel :cool:

Er was een food-truck op de kennismaking van de school. Ik heb een avocado-burger genomen, de veggie option. In eerste geval omdat ik geen spicy pepper burger wou als ik nog een hele middag moest opletten. Die ‘a defaut de’ burger is bij de beste die ik ooit gegeten heb. Burgers van Phillicious, ik heb zelfs merci gaan zeggen aan die mens, zo goed was het. Avocado/mais burger patty, gegrilde groenten, kaas (geen idee of vegan of gewoon kaas) maar was top.

glimlach en ook ergernisje

al maanden ben ik op zoek naar een oud dosgame uit de jaren 90 dat ik zot gespeeld heb. Was een labyrinth 2d scroller van een ridder die een prinses moest redden.

Uiteindelijk maak ik een post op dosgames.com forum met de hoop dat iemand zich die naam kan herinneren en ik moet de boel omschrijven (posting rules)

dus ik som op wat ik er nog van weet (en wat ik ook al gegoogled heb) en opeens schiet er mij de naam van 1 van de dorpen te binnen (el dorado)

heb het dus gevonden na dat dorp te googlen: Zeliard.
Die mannen op Dosgames gaan ook es lachen :lol:

Moeder komt de trap op richting kamer van de kinderen en hoort:

main-qimg-d0c48e8a2d0a2fc66ba0e958f5d137e3

Moeder komt aan de deur van de kinderen en legt haar oor te luisteren:

istock-145839390.jpg

Moeder sluit ostentatief de deur van haar kamer en luistervinkt naar de gang 5…4…3…

avengers-endgame-hulk-thanos.jpg

Sneaky sons-of-me’s…

Terug
Bovenaan