Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
link to the meme page?Ineens ne hoop volgers bij op mijn meme-pagina.
Heeft Dries Vanlangenhove mijne meme gedeeld. Niet mijn favo politicus maar goeie smaak qua memes heeft em wel![]()
Kunt ineens in de ergernis thread ook zetten: "fucking Dries Vanlangenhove heeft mijn meme gedeeld"Ineens ne hoop volgers bij op mijn meme-pagina.
Heeft Dries Vanlangenhove mijne meme gedeeld. Niet mijn favo politicus maar goeie smaak qua memes heeft em wel![]()
Zal em u DM'en voor ze mij verdenken van sluikreclamelink to the meme page?

Insta Dries -> story-> doorklikken->![]()

Te zien wie het draagtglimlach van de dag: hopen dat deze (https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210821_97119312) broek ook echt in het straatbeeld zal verschijnen![]()

dat is zoals een legging: dat wordt meestal door de verkeerde personen gedragen waardoor ge eerder met walging kijkt dan met vreugde.glimlach van de dag: hopen dat deze (https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210821_97119312) broek ook echt in het straatbeeld zal verschijnen![]()
Topcombo: deze broek met een legging onderdat is zoals een legging: dat wordt meestal door de verkeerde personen gedragen waardoor ge eerder met walging kijkt dan met vreugde.

Waarschijnlijk luisteraars van Ajoin Music tijdens de stoet op dinsdag.Te zien wie het draagt![]()
als hij dat wint, dan zijn ze inderdaad gek daar. Eerst overal bekend maken dat hij het is en nu in de slachtofferrol kruipen. Wat een triest figuur
Zelf volgt de pagina maar 4 accounts waaronder de privé van jezelf?Zal em u DM'en voor ze mij verdenken van sluikreclame![]()
Yes!Zelf volgt de pagina maar 4 accounts waaronder de privé van jezelf?
Raar gezegd maar ik stel het me daar in de grootsteden ook zo voor:als hij dat wint, dan zijn ze inderdaad gek daar. Eerst overal bekend maken dat hij het is en nu in de slachtofferrol kruipen. Wat een triest figuur

Is die pagina ook op Feestboek? Ik ben niet zo mee met de hippe IG-jugend.Ineens ne hoop volgers bij op mijn meme-pagina.