Je glimlach van vandaag

Nog steeds bezig met online iets te proberen verkopen. Was akkoord met ene voor een prijs die mij weliswaar pijn deed maar begin het beu te worden dus bon, ok. Komt die een uur voor afhaling af met ‘kan je naar €… gaan’ want op Amazon zie ik een model nieuwer voor €echtbelachelijklaag (heb gecheckt, klopt niks van).
Ik heb hem dus gefeliciteerd met het koopje dat hij gevonden had en mijn verkoop ingetrokken. Bericht-equivalent teruggekregen van ‘ah eh maja manee’ Fluff you, kerel, fluff you.

Nog steeds bezig met online iets te proberen verkopen. Was akkoord met ene voor een prijs die mij weliswaar pijn deed maar begin het beu te worden dus bon, ok. Komt die een uur voor afhaling af met ‘kan je naar €… gaan’ want op Amazon zie ik een model nieuwer voor €echtbelachelijklaag (heb gecheckt, klopt niks van).
Ik heb hem dus gefeliciteerd met het koopje dat hij gevonden had en mijn verkoop ingetrokken. Bericht-equivalent teruggekregen van ‘ah eh maja manee’ Fluff you, kerel, fluff you.
Gewoon voet bij stuk houden.

ea3741a0-0428-11ec-a62a-416d8f9ed097_web_scale_0.267_0.267__.jpg

ge kunt ook overdrijven met blurren he. :rofl:

Mijn vriendin laat zaterdag nieuwe gaatjes voor oorringen prikken/schieten.
Had ik dat verkeerd verstaan en zeg haar:
  • Haal die er maar uit, ontsmet dat en steek dat er terug in.
Na 15 minuten porren en 2 pijnlijke oren zijn ze er eindelijk door.
Die gaten zijn terug toe na minder als 5 min... Echt bizar

Maar allez we hebben iets bijgeleerd, nu blijven ze er nog minstens 6 weken in :p

Mijn vriendin laat zaterdag nieuwe gaatjes voor oorringen prikken/schieten.
Had ik dat verkeerd verstaan en zeg haar:
  • Haal die er maar uit, ontsmet dat en steek dat er terug in.
Na 15 minuten porren en 2 pijnlijke oren zijn ze er eindelijk door.
Die gaten zijn terug toe na minder als 5 min... Echt bizar

Maar allez we hebben iets bijgeleerd, nu blijven ze er nog minstens 6 weken in :p
Wat had je verkeerd verstaan? Dacht je dat als ze zeiden ‘ontsmetten’ je die oorringen moest uithalen? Dat moet echt wel serieus pijn gedaan hebben en had uw vriendin niet gehoord hoe het moest?

Wat had je verkeerd verstaan? Dacht je dat als ze zeiden ‘ontsmetten’ je die oorringen moest uithalen? Dat moet echt wel serieus pijn gedaan hebben en had uw vriendin niet gehoord hoe het moest?
Ja mijn vriendin was niet zeker meer en ik dacht idd eruit halen, oor & oorring goed ontsmetten en er terug in...

Ook voor de postbode en vuilnismannen?
De postbode heb ik deze zomer maar 1 keer aan de deur gehad toen het miraculeus warm was en die heeft een cola gekregen. Ik breng op eindejaar een doos pralines naar het postkantoor waar ik meest kom. Deed ik ook in de Colruyt toen we nog dicht genoeg woonden dat het onze enige supermarkt was.
Voor de vuilnismannen is het eindejaar altijd een pak cola en een pak pintjes. De laatste echte hittegolf van 40° was denk ik twee of drie zomers terug, had ik wel eens een pak water erbij gezet. Maar waar we toen woonden passeerde zoveel zat volk (echt centrum) dat je nooit zeker was of de extra bij de mannen terecht kwam. Vuilzakken werden al te vaak rondgezwierd door zatlappen.

Ik ben ook zo een weirdo die bloemetjes/chocolade koopt voor de kleuterjuffen én de kinderverzorgster die er een halve dag per week staat én de begeleidster van de opvang waar ze 3x per week een uurtje blijft; als het warmer is dan 25 graden én ik ben thuis: rap 3 ijskoude cola's aan de chauffeur van de vuilkar gaan geven, al meermaals een positieve dankjewel gestuurd naar oa Colruyt wanneer er een probleempje is en de medewerkers dat super sympathiek oplost,...

Van een complimentje of een dankjewel of een kleine attentie geven gaat niemand dood maar het kan wél die ene mens zijn/haar dag goed maken om eens ècht "gezien" te worden ipv "die wordt daar toch voor betaald zeker?!?"

Mijn schoonvader is huisarts, die krijgt niets anders dan pralines, flessen wijn, zelfgemaakte confituur, kisten mandarijnen, noem maar op...
Rond de feestdagen krijgt hij dat zelf nooit op en moeten wij helpen :biglaugh:
Die mens staat wel altijd klaar voor zijn patiënten.

Vroeger werd dat wel veel meer gedaan heb ik de indruk, tegenwoordig zie / hoor je dat toch wel veel minder.
Maar ik heb het de afgelopen jaren zelf ook wel enkele keren meegemaakt, mensen die bij warm weer kwamen vragen of we (ik en mijn collega) iets wilde drinken.

Terug
Bovenaan