515
Well-known member
De kebabzaak die ze asap heeft geleverd en als "excuses" een fles Cola gaf.Frieten vergeten te leveren![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De kebabzaak die ze asap heeft geleverd en als "excuses" een fles Cola gaf.Frieten vergeten te leveren![]()

Das lief dat ge uw moeder morgen een nieuwe strijkplank en strijkijzer kado gaat doenvandaag mijn stofzuiger, strijkplank en strijkijzer toegekregen. Ook nog extra borden gaan halen want mijn tante en moeder komen morgen. Langzaamaan ga ik hier alles weer bijeen hebben. Nu nog die verrekte magnetron tot hier krijgen, want dat mis ik wel enorm.
Dat beest weegt al meer dan haar 2kinderen samen dankzij goed getrainde boterham/sandwichdiefstalskillsIk zou veel te rap toegen aan zo’n golden.
Werd gegarandeerd nen chonker.

Volgens mij heb jij een boomer fetisj
Ballpainten is ook eens plezant met de kameraden.Hoe plezant is paintballen seg![]()
Als ik enigszins kan geef ik wel €5 aan de deliveroo of whatever leverancier. Bij warm weer bestel ik ook standaard een extra flesje spuitwater voor aan de leveraar te geven.Voor de eerste keer in mijn leven met takeaway eten besteld. (grill mix schotel). ik had hier zeven tabs open en uiteindelijk toch maar gewoon van achter de hoek besteld.
(geven jullie fooi als jullie online betalen?)
Neen, ze waren de frieten vergeten!(geven jullie fooi als jullie online betalen?)