Je glimlach van vandaag

42-E95079-87-AB-4282-B019-B57-B40-F61-AF3.jpg

De triestigste Golden Retriever in West-Europa… Er was biefstuk. *was* Het is allemaal op en het was ab-so-luut niet eerlijk verdeeld.

vandaag mijn stofzuiger, strijkplank en strijkijzer toegekregen. Ook nog extra borden gaan halen want mijn tante en moeder komen morgen. Langzaamaan ga ik hier alles weer bijeen hebben. Nu nog die verrekte magnetron tot hier krijgen, want dat mis ik wel enorm.

vandaag mijn stofzuiger, strijkplank en strijkijzer toegekregen. Ook nog extra borden gaan halen want mijn tante en moeder komen morgen. Langzaamaan ga ik hier alles weer bijeen hebben. Nu nog die verrekte magnetron tot hier krijgen, want dat mis ik wel enorm.
Das lief dat ge uw moeder morgen een nieuwe strijkplank en strijkijzer kado gaat doen

Voor de eerste keer in mijn leven met takeaway eten besteld. (grill mix schotel). ik had hier zeven tabs open en uiteindelijk toch maar gewoon van achter de hoek besteld. :p
(geven jullie fooi als jullie online betalen?)

Voor de eerste keer in mijn leven met takeaway eten besteld. (grill mix schotel). ik had hier zeven tabs open en uiteindelijk toch maar gewoon van achter de hoek besteld. :p
(geven jullie fooi als jullie online betalen?)
Als ik enigszins kan geef ik wel €5 aan de deliveroo of whatever leverancier. Bij warm weer bestel ik ook standaard een extra flesje spuitwater voor aan de leveraar te geven.

Terug
Bovenaan