Je glimlach van vandaag

Toen de Avengers films uit kwamen en met Civil War was het hier in huis 1 Team Iron Man en 1 Team Cap. We bekijken vandaag de 4 Avengers films opnieuw (eerste keer voor de oudste) en het werd vrij snel duidelijk dat we nog allebei van hetzelfde gedacht zijn. En vrij overtuigd ook nog 😂 Tis wel machtig om te grote ogen van de kinderen te zien, toch leuk als die dingen ‘nieuw’ zijn.

Met de webradio heb je nog wel meer onderverdelingen, waaronder eentje die enkel blues speelt.
Altijd raar gevonden dat Vlaanderen geen echte tegenhanger heeft voor Classique vingt-et-un
Idem. Hier moeten we het doen met de flauwe afkooksels Joe en Nostalgie.

Arrow Rock (Arrow.nl) kan ik ook altijd pruimen

Ik bedenk mij juist: niet de zever maar de reclame voor plaatselijke zaken was het beste!

Mèn vraa é just ne nieven tèttnhaver gekocht. ièl sjiek se, en zacht in men polle :ROFLMAO:

Ajoooooooin mjoezik! ver iejl Oilsjt, mo ni ver deiremonne hein!

Da is ook alleen maar omdat den Dender eerst door Aalst stroomt en zo die geur meeneemt.
Ik ben ook niet echt fan van marginAalst hoor, een buurgemeente viert gewoon ook carnaval en dan hoor je die "hits", je kan hier ook Radio Ajoin ontvangen.

Dialecten vind ik dan weer geweldig (toch als je ook AN kan spreken). Wat voor een zotte variatie aan klanken en taalkundige rariteiten hebben we toch op zo'n klein gebied.

Ik ben ook niet echt fan van marginAalst hoor, een buurgemeente viert gewoon ook carnaval en dan hoor je die "hits", je kan hier ook Radio Ajoin ontvangen.

Dialecten vind ik dan weer geweldig (toch als je ook AN kan spreken). Wat voor een zotte variatie aan klanken en taalkundige rariteiten hebben we toch op zo'n klein gebied.
denderleeuw?

ninove dan?

ik zou anders niet weten wie hier nog carnaval zou vieren in de regio?
Opwijk, als je dat nog de regio noemt. Niet bepaald een gigantisch carnaval, maar als je daar op de juiste avond een café binnenstapt is het al Oilsjt Ajoin wat de klok slaat, hebben ook wat eigen "hits" in het Oppèks.

Terug
Bovenaan