Je glimlach van vandaag

:shy: Ik had gisteren avond nog honger NA het avond eten. Nog een bacon big mac menu met cheese bacon fries + chicken sharing box (6 wings en 9 nuggets) + petit chicken wrap + cheese samurai burger gegeten :shy:

De eerlijkheid gebied mij wel te zeggen dat de vriendin erin is geslaagd 4 nuggets te pikken :angry:.
Wat was uw avondeten, ene wortel?

:shy: Ik had gisteren avond nog honger NA het avond eten. Nog een bacon big mac menu met cheese bacon fries + chicken sharing box (6 wings en 9 nuggets) + petit chicken wrap + cheese samurai burger gegeten :shy:

De eerlijkheid gebied mij wel te zeggen dat de vriendin erin is geslaagd 4 nuggets te pikken :angry:.
Atta boy :love:

Vandaag was het double steakhouse, big king en 6 nuggets.
Ik vraag me soms echt af welke bmi sommige hier hebben. Of welke activiteiten jullie doen dat ge zulke dingen allemaal opkrijgt.

Wat was uw avondeten, ene wortel?
Ravioli van Marley Spoon.

Ik vraag me soms echt af welke bmi sommige hier hebben. Of welke activiteiten jullie doen dat ge zulke dingen allemaal opkrijgt.
Alles ok hier !!
Ik ben uitermate gezond (lichamelijk toch) en heb een perfect normaal/sportief gewicht. Met mijn 1m90, redelijk wat spier, snel metabolisme en vele sportieve activeiten kan ik wel wat wegwerken inderdaad. Over het algemeen eten wij hier ook heel bewust en gezond ... maar ik wel veel.
Tijdens corona een mini-mini-buikje gekweekt, maar dat gaat er weer vanaf nu alle sportgelegenheden eindelijk terug open zijn :clap:.

Ik zen een boeferke en nen doorjager. Laat mij zoiets opeten en 2u later heb ik weer honger.
Ja dat heb ik dus ook. Ik kan mij volsteken, en 2u later heb ik honger. Vandaar gisteren dus nog de McDo :laugh:.

Met mijn 1m90, redelijk wat spier, snel metabolisme en vele sportieve activeiten kan ik wel wat wegwerken inderdaad. Over het algemeen eten wij hier ook heel bewust en gezond ... maar ik wel veel.
Mijn meter achtenzestig heeft een metabolisme dat normaal ondersteboven aan een boomtak hangt. De rest van mijn wezen geeft mijn metabolisme haar volledige steun. Resultaat: roly poly squid.

Ik heb dus letterlijk nog nooit een Duitser met rechte rug gezien 😞
100-1.jpg
Uhm, Hitler is een Oostenrijker en Mussolini een Italiaan.

Maar idd, supermooie en lieve beesten. Zij zeker, echt een schat van een hond.
Al 4 jaar zwaar op de sukkel met haar heupen, sinds kort is ze potdoof en heeft ze een vorm van spataders (veel bulten die "openspetten" als je te hard wrijft.
Mentaal voelt ze zicht dikwijls nog een puppy, maar haar lijf wil totaal niet meer mee.

Al eens Hokamix mobility geprobeerd?

Wij hebben een landseer gehad die de dierenarts op z'n 3 jaar door heupproblemen wilden laten inslapen. Via kennissen Hokamix gewricht plus (wat nu blijkbaar mobility noemt) aangeraden geweest en hij is uiteindelijk van een maagkering gestorven toen hij bijna 13 was.

Terug
Bovenaan