Je glimlach van vandaag

De enige reden waarom ik nooit een Duitser zou willen, is net omdat ik die aflopende rug niet mooi vind 🙈.

En inderdaad, zeker op de kleinere rassen is er enorm op uiterlijk gefokt. Bij de grotere zal dat meer op karaktereigenschappen zijn. Hoop ik.. 😁
Hangt toch maar af of de hond van een showlijn of werklijn komt?
2 van onze DH's (allebei wel uit het asiel) kwamen van een werklijn, aka kaarsrechte rug en nooit heup problemen gehad.
Onze laatste komt vermoedelijk van een showlijn maar door haar asielverleden is dat onbekend.

De enige reden waarom ik nooit een Duitser zou willen, is net omdat ik die aflopende rug niet mooi vind 🙈.

En inderdaad, zeker op de kleinere rassen is er enorm op uiterlijk gefokt. Bij de grotere zal dat meer op karaktereigenschappen zijn. Hoop ik.. 😁
Er bestaan verschillende lijnen Duitsers, mijn broer heeft nu nen pup van 5 maand en lijkt qua postuur meer op nen grote mechelaar dan zo nen klassieke Duits met kapotte heupen

Die aflopende heup is bij de Duitse Herders enkel bij de showlijn. Heb medelijden met die beestjes bij elke foto die ik zie. Werklijn heeft wel een rechte rug.

Naar boomkamp geweest in Oostkamp. Wat een zalige ervaring. Helemaal back to basics in boomhutten en tenten slapen. Savonds BBQ in gang en dan een vuur maken om erbij te zitten samen met een hoop onbekenden.

Bak bier en duvel in het midden en zeveren tot een kot in de nacht met een muziekje erbij.

Glimlach van de dag : door de nonnegatstraat (kruishoutem) rijden terwijl Aretha Franklin door de boxen schalt met "I say a little prayer" 😁

heerlijk weer vandaag, na de hitte van dit weekend. ramen open, korte broek/t-shirt aan en genieten van de frisse bries tijdens het werk. (appartement koelt totaal niet af, dus is wenselijk na een hete periode)

Naar boomkamp geweest in Oostkamp. Wat een zalige ervaring. Helemaal back to basics in boomhutten en tenten slapen. Savonds BBQ in gang en dan een vuur maken om erbij te zitten samen met een hoop onbekenden.

Bak bier en duvel in het midden en zeveren tot een kot in de nacht met een muziekje erbij.
Zwaar werken bij de politie.

Ik heb dus letterlijk nog nooit een Duitser met rechte rug gezien 😞
100-1.jpg

Atta boy :love:

Vandaag was het double steakhouse, big king en 6 nuggets.
:shy: Ik had gisteren avond nog honger NA het avond eten. Nog een bacon big mac menu met cheese bacon fries + chicken sharing box (6 wings en 9 nuggets) + petit chicken wrap + cheese samurai burger gegeten :shy:

De eerlijkheid gebied mij wel te zeggen dat de vriendin erin is geslaagd 4 nuggets te pikken :angry:.

Terug
Bovenaan