Je glimlach van vandaag

Een oude kameraad zat op kot en was redelijk veel met softdrugs bezig, en zal ook wel wat verkocht hebben aan geïnteresseerden in die tijd.
De huisgenoten hadden op de duur daar wat last van omdat die zijn studies min of meer had opgegeven en dus vnl. aan het feesten was. En het rook constant naar cannabis.

Dan hebben ze een brief opgesteld alsof die van de politie kwam (met logo), in de trend van "we weten dat hier iets gaande is en komen binnenkort op bezoek". En die brief aan hem geadresseerd en op 1 april in de bus gedaan.

Toen hij de brief opende is die in paniek geschoten en heeft hij direct al zijn drugs via de wc doorgespoeld. Hilarisch.
Hijzelf was helemaal pissed toen zijn huisgenoten 10min later "1 APRIL" riepen. Haha
Bij ons zat vroeger iemand die wietplantjes in de potten in de tuin had staan.
En een andere kotgenoot had toen een konijn gekocht om in de tuin los te laten

Resultaat van experiment : konijnen lusten wietplanten. En ook stengels van wietplanten. Alle planten waren op een dag helemaal naar de kloten :D
Drugs op kot dus geen goed idee :D

Bij ons zat vroeger iemand die wietplantjes in de potten in de tuin had staan.
En een andere kotgenoot had toen een konijn gekocht om in de tuin los te laten

Resultaat van experiment : konijnen lusten wietplanten. En ook stengels van wietplanten. Alle planten waren op een dag helemaal naar de kloten :D
Drugs op kot dus geen goed idee :D
Oei, hebben de konijnen het overleefd? :D
toch raar hoe zaken opeens niet meer zeker zijn en het opeens maar een stom briefje was.

Goch, moest die paljas gewild hebben ging die gewoon naar de politie en draaide hij die huisgenoten in de zak. Want de een had wel bewijs, de andere niet. Dat is gewoon het hele punt met zo'n zaken, hoe banaal het ook is maar als diegene die hier om de tuin geleid wordt van kwade wil is kan hij de anderen wel degelijk betichten van valsheid in geschrifte. En dan sta je daar mooi met uw mopje. Net zoals als je mensen wil pranken met te doen als je van de politie bent. Als daar een tussen zit die daar niet echt mee kan lachen mag je het wel gaan uitleggen.
Waarom is dat een paljas?

"Zal ook wel wat verkocht hebben": dat was een aanname langs mijn kant. Misschien is dat geen standaardtaal op die manier en spelen regionale taalinterpretaties mee.
Mijn vermoeden is dat hij dat dat voor zijn vrienden van toen kocht omdat hij dicht bij de bron zat, en verkocht hij dat zonder winst door aan hen (die ver van de bron zaten). In zekere zin is dat ook handel, maar het is niet zo dat hij een dealer pur sang was. Voor mij is dat handelen uit winstoogmerk. Maar dat was helemaal niet de aanleiding. Ze wouden hem gewoon ff op stang jagen omdat hij quasi elke nacht voor geluidsoverlast zorgde.

Wist jij als student hoe een officiële brief van de politie eruit zag? Ik heb die opgestelde brief nooit gezien, maar professioneel kan dat er niet uitgezien hebben. Ter vergelijking: mensen mogen ook met een namaakuniform op straat lopen hoor. Er bestaan gradaties. Zolang het verschil maar voldoende duidelijk is en het niet kwaadwillig of bedrieglijk bedoeld is. En wat stond er in die brief wat bedrieglijk zou zijn? "Er komt een flik op bezoek"? En 5 min later hebben ze 1 april geroepen?
De agenten op de bureau zullen eens lachen als je daarmee afkomt.

Glimlach: dochter die rond 18u haar klopke begon te krijgen, gans het avondritueel zonder drama heeft doorlopen (wat met een vermoeid kleuter een zeldzaamheid is) en nu super vrolijk in haar bedje ligt te zingen.
Ik vind het zalig als ze vrolijk tegen zichzelf ligt te tetteren in haar bed of liedjes aan het zingen is 😍

Valsheid in geschrifte voor een 1 april grap. Die overdreven reactie is dan weer mijn glimlach van de dag. Waarvoor dank.

Glimlach: dochter die rond 18u haar klopke begon te krijgen, gans het avondritueel zonder drama heeft doorlopen (wat met een vermoeid kleuter een zeldzaamheid is) en nu super vrolijk in haar bedje ligt te zingen.
Ik vind het zalig als ze vrolijk tegen zichzelf ligt te tetteren in haar bed of liedjes aan het zingen is 😍
Mijn zoon staat ook elke avond te zingen in de douche, daar word ik altijd instant blij van :)

Op mijn persoonlijke story, nu die meme-pagina maar degene die goed rond gingen komen volgens mij van FB van Madlipz Sint-Truiden.
Sinds ik daar post krijg ik dikwijls zo berichten dat ze die via-via enzo al doorgestuurd hebben gekregen.
Omg. Madlipz st truiden. Ik post daar ook geregeld op, heb ook al
Een paar filmkes in het dialect erop gezet 😝

Mijn zoon staat ook elke avond te zingen in de douche, daar word ik altijd instant blij van :)
Ik denk dat de leeftijd en zangkwaliteit daarbij ook van tel is, over 10j en het zangtalent van de ouders, garandeer ik je dat ik daar niet blij van zal worden 🤣

Ik denk dat de leeftijd en zangkwaliteit daarbij ook van tel is, over 10j en het zangtalent van de ouders, garandeer ik je dat ik daar niet blij van zal worden 🤣
De badkamermuur en het stromend water filteren veel van het geluid weg, dus eigenlijk geen idee of het goed of slecht klinkt ;)

Nee, foodie :)
Hln die voor Aoste een sponsored artikel over veggie-gerechten en zochten iemand om een recept te ontwikkelen en er fotos van te maken voor een artikel vandaar.
Aaah, Aoste, datzelfde bedrijf dat een paar jaar geleden nog anti-veggie reclame maakte en hun ham door supermarkten tussen het veggiebeleg liet leggen. Ze hebben hun kar nogal gekeerd.

Terug
Bovenaan