Je glimlach van vandaag

Hier om de hoek is zo een redelijke parking langs straat.
Daar wordt al es wa op gedeald enzo.

Ne kameraad kijkt uit op die straat en ziet da al es gebeuren. We hebben afgesproken da als em da nog es ziet ik via mijn speaker een politie-sirene na ga doen om die hun reactie te zien dan.

Can't fucking wait.

Hier om de hoek is zo een redelijke parking langs straat.
Daar wordt al es wa op gedeald enzo.

Ne kameraad kijkt uit op die straat en ziet da al es gebeuren. We hebben afgesproken da als em da nog es ziet ik via mijn speaker een politie-sirene na ga doen om die hun reactie te zien dan.

Can't fucking wait.
Kun je dat niet met je stem doen? Wiiiiiieeeeeoooooeeeeewwwwiiiiieeeeooooeeeeewww
Vergeet hun reactie dan niet te filmen :unsure:

Tijd voor
The Last Boy Scout (1991) - IMDb

Als je die nog niet gezien hebt, zien! En liefst vandaag nog, morgen kan het al gedaan zijn.

Bruce Willis in deze film is zo hard mij!

Haha, zulke films maken ze toch niet meer.

Joe Hallenbeck: She's so fat, I had to roll her in flour to look for the wet spot.

Joe Hallenbeck:
You don't think the cops can help you?
Cory:
Sure, after I'm dead they'll perform the autopsy.

Detective:
There's a new invention out. It's called the razor.
Joe Hallenbeck:
Too risky, I might start thinkin' about you and slash my wrist.

Joe Hallenbeck:
The sky is blue, water is wet, women have secrets.

Laatst bewerkt:
Tijd voor
The Last Boy Scout (1991) - IMDb

Als je die nog niet gezien hebt, zien! En liefst vandaag nog, morgen kan het al gedaan zijn.

Bruce Willis in deze film is zo hard mij!

Haha, zulke films maken ze toch niet meer.

Joe Hallenbeck: She's so fat, I had to roll her in flour to look for the wet spot.

Joe Hallenbeck:
You don't think the cops can help you?
Cory:
Sure, after I'm dead they'll perform the autopsy.

Detective:
There's a new invention out. It's called the razor.
Joe Hallenbeck:
Too risky, I might start thinkin' about you and slash my wrist.

Joe Hallenbeck:
The sky is blue, water is wet, women have secrets.
Imo de beste van al die 80s 90s action comedies !
"No I'm fuckface, he's asshole"

Ja @kay-gell pas nu maar op met al uw parkingfilmkes
unsure.gif

unsure.gif
Niet echt rouwig om dat die persoon dat doet. Die gast moest zich natuurlijk ook zo niet gedragen, maar mensen worden toch wel iets te gemakkelijk zonder context aan de digitale schandpaal gehangen.
(Bovendien zou het ook beter voor m`n grumpiness zijn moesten er wat minder van die filmkes passeren).

Mijn vrouw schrijft steevast de menu op een whiteboard in de keuken. Voor morgen stond daar geschreven 'aardappelen in reepjes gesneden in olie gebakken". Het laatste stuk was niet zo duidelijk geschreven. Ik las dus 'Aardappel in reepjes gesneden in ???" .
Ik heb dus 1-2 minuten aan 't zoeken geweest :thinking: wat dus zou kunnen zijn

Dat was dus gewoon friet . 🤪

Laatst bewerkt:
Niet echt rouwig om dat die persoon dat doet. Die gast moest zich natuurlijk ook zo niet gedragen, maar mensen worden toch wel iets te gemakkelijk zonder context aan de digitale schandpaal gehangen.
(Bovendien zou het ook beter voor m`n grumpiness zijn moesten er wat minder van die filmkes passeren).
Mensen moeten eens wat meer respect beginnen tonen voor personeel dat in winkels werkt. 6 jaar in retail gewerkt en 90% van het volk heeft echt 0,0 respect.

Zal die debiel leren dat hij zo te kakken wordt gezet tbh. Moet zich maar gedragen.

Mensen moeten eens wat meer respect beginnen tonen voor personeel dat in winkels werkt. 6 jaar in retail gewerkt en 90% van het volk heeft echt 0,0 respect.

Zal die debiel leren dat hij zo te kakken wordt gezet tbh. Moet zich maar gedragen.
Gebhebt gelijk i.v.m respect naar personeel. Maar die respectloze houding zien we overal.
En iemand digitaal aan de schandpaal hangen is evengoed respectloos (want geen context).
Meer ga ik er niet over zeggen, want dit is de glimlach-thread.

unsure.gif

Ge komt me toch in de bak bezoeken? 😣

En dan komen klagen als er ruiten worden ingegooid of krassen op de auto worden getrokken. Lijkt me geen strak plan Kg.
Idd, gewoon zo min mogelijk mee moeien. Niet alleen voor uzelf, maar voor hetzelfde geld zitten de flikken dat zelf al int oog te houden en verknoeit ge de boel.

Weet ook van iemand die eens de held wilde spelen en de polies had gebeld om een dealer aan te geven. Politie effectief binnengevallen maar niks gevonden. Na een week vertelde een buur van haar dat er (de dealer) naar haar gevraagd werd. Sindsdien is ze niet meer naar haar kot durven gaan.

Terug
Bovenaan