Je glimlach van vandaag

Allee m'n meme pagina is een week oud. Gerepost door Jacques Vermeire en nu 2 memes in een artikel van hln.be

Ik ga stinkend rijk worden, ik voel 't 🤣

Allee m'n meme pagina is een week oud. Gerepost door Jacques Vermeire en nu 2 memes in een artikel van hln.be

Waar post jij die memes eigenlijk, dat die zo rap de ronde doen? Gewoon Facebook?

Waar post jij die memes eigenlijk, dat die zo rap de ronde doen? Gewoon Facebook?

Op mijn persoonlijke story, nu die meme-pagina maar degene die goed rond gingen komen volgens mij van FB van Madlipz Sint-Truiden.
Sinds ik daar post krijg ik dikwijls zo berichten dat ze die via-via enzo al doorgestuurd hebben gekregen.

Idd, gewoon zo min mogelijk mee moeien. Niet alleen voor uzelf, maar voor hetzelfde geld zitten de flikken dat zelf al int oog te houden en verknoeit ge de boel.

Weet ook van iemand die eens de held wilde spelen en de polies had gebeld om een dealer aan te geven. Politie effectief binnengevallen maar niks gevonden. Na een week vertelde een buur van haar dat er (de dealer) naar haar gevraagd werd. Sindsdien is ze niet meer naar haar kot durven gaan.
Een oude kameraad zat op kot en was redelijk veel met softdrugs bezig, en zal ook wel wat verkocht hebben aan geïnteresseerden in die tijd.
De huisgenoten hadden op de duur daar wat last van omdat die zijn studies min of meer had opgegeven en dus vnl. aan het feesten was. En het rook constant naar cannabis.

Dan hebben ze een brief opgesteld alsof die van de politie kwam (met logo), in de trend van "we weten dat hier iets gaande is en komen binnenkort op bezoek". En die brief aan hem geadresseerd en op 1 april in de bus gedaan.

Toen hij de brief opende is die in paniek geschoten en heeft hij direct al zijn drugs via de wc doorgespoeld. Hilarisch.
Hijzelf was helemaal pissed toen zijn huisgenoten 10min later "1 APRIL" riepen. Haha

Een oude kameraad zat op kot en was redelijk veel met softdrugs bezig, en zal ook wel wat verkocht hebben aan geïnteresseerden in die tijd.
De huisgenoten hadden op de duur daar wat last van omdat die zijn studies min of meer had opgegeven en dus vnl. aan het feesten was. En het rook constant naar cannabis.

Dan hebben ze een brief opgesteld alsof die van de politie kwam (met logo), in de trend van "we weten dat hier iets gaande is en komen binnenkort op bezoek". En die brief aan hem geadresseerd en op 1 april in de bus gedaan.

Toen hij de brief opende is die in paniek geschoten en heeft hij direct al zijn drugs via de wc doorgespoeld. Hilarisch.
Hijzelf was helemaal pissed toen zijn huisgenoten 10min later "1 APRIL" riepen. Haha
Man, geef die dan gewoon aan bij de politie, dan heeft de samenleving er tenminste nog iets aan ipv valsheid in geschrifte te plegen.

Man, geef die dan gewoon aan bij de politie, dan heeft de samenleving er tenminste nog iets aan ipv valsheid in geschrifte te plegen.
Hola. Tis maar wat softdrugs hoor.

Een amateuristisch briefje opstellen om iemand schrik aan te jagen en beet te nemen op 1 april is nu ook niet direct valsheid in geschrifte. Het was blijkbaar totaal niet de bedoeling dat hij alles zou doorspoelen, maar hij zal op dat moment te wazig geweest zijn om te zien dat het een compleet fake brief was.

Mensen moeten eens wat meer respect beginnen tonen voor personeel dat in winkels werkt. 6 jaar in retail gewerkt en 90% van het volk heeft echt 0,0 respect.

Zal die debiel leren dat hij zo te kakken wordt gezet tbh. Moet zich maar gedragen.

Ik merk dat in bijvoorbeeld de supermarkt. Als je iets vraagt aan het personeel hebben velen een defensieve houding. Eens ze zien dat je gewoon beleefd bent zijn dat plots heel andere mensen.

Als ik soms andere klanten bezig hoor tegen hun, begrijp ik dat.

Ik merk dat in bijvoorbeeld de supermarkt. Als je iets vraagt aan het personeel hebben velen een defensieve houding. Eens ze zien dat je gewoon beleefd bent zijn dat plots heel andere mensen.

Als ik soms andere klanten bezig hoor tegen hun, begrijp ik dat.
Idem. Maar af en toe blijft hun defensieve houding langer hangen dan ik zou willen en dan voel ik mij zeer ongemakkelijk :p Ik ben altijd zeer beleefd tegen winkelpersoneel.

Ik heb vroeger nog als jobstudent bij Leen Bakker gewerkt. Daar komt soms nogal speciaal volk om het zo te zeggen waar de beleefdheid niet meteen vanaf droop. Ik was altijd beleefd, maar het was vrij simpel: Als een persoon normaal deed tegen mij zocht ik vlot naar gevraagde producten of geleverde bestellingen. Als ze onbeschoft waren, dan kon die zoektocht toch wel wat langer duren. Dan ging ik op mijn gemak eens naar het toilet, telefoon eens checken en drinken om dan rustig de bestelling te zoeken.

Idem. Maar af en toe blijft hun defensieve houding langer hangen dan ik zou willen en dan voel ik mij zeer ongemakkelijk :p Ik ben altijd zeer beleefd tegen winkelpersoneel.

Ik ook. Ik heb van nature een enorme hekel aan mensen die zich beter voelen dan een ander of neerkijken op een ander.
Als iemand in de winkel heel brutaal tegen het personeel is zal ik daar zelf ook op spreken.

Ik ook. Ik heb van nature een enorme hekel aan mensen die zich beter voelen dan een ander of neerkijken op een ander.
Als iemand in de winkel heel brutaal tegen het personeel is zal ik daar zelf ook op spreken.
Mij bemoeien in zulke situaties, durf ik dan weer minder.
Met uitzondering van 1 keer dat iemand in den Action "vuile hoer" tegen mijn vrouw zei, omdat ze zogezegd voorgestoken had aan de kassa :') Toen heb ik wel serieus van mijn oren gemaakt. Kanttekening: die klant stond aan de kop van een rayon gewoon te staan, en niet aan te schuiven aan de kassa. Bewust voorsteken vind ik dan ook uit den boze.
Hecht ook veel belang aan beleefdheid op alle vlakken, maar ze moeten mij niet provoceren :p
Onlangs ook als we gaan wandelen waren met onze honden: we kruisen een ouder koppel, en als die al 100 meter achter ons zijn, kakt de hond die ik aan de lijn had op het voetpad. Mijn vrouw begint kakzakjes te zoeken, in het eerste zakje zat een gat, dus duurde wat langer. Ondertussen had ik door dat dat koppel blijven staan was, en ons stond aan te staren wat we met die kak zouden doen. Zulke dingen werken wel op mijn zenuwen, vooral omdat we er duidelijk wel mee bezig waren, en niet zomaar door stapten. Ik heb toen gevraagd of er een probleem was, want dat ik het wel ging oprapen. Meneer begon toen uit het niets te dreigen, TERWIJL IK DE KAK OPRAAPTE. Daar word ik serieus pissig van. Ik heb toen wel gevraagd of ik hem de kak moest komen brengen, want hij bleef ons maar aanstaren. Soit, dat zijn dus uitzonderingen op mijn beleefdheid :p
Ik kan zelf ook echt niet tegen kak die blijft liggen.

Hola. Tis maar wat softdrugs hoor.

Een amateuristisch briefje opstellen om iemand schrik aan te jagen en beet te nemen op 1 april is nu ook niet direct valsheid in geschrifte. Het was blijkbaar totaal niet de bedoeling dat hij alles zou doorspoelen, maar hij zal op dat moment te wazig geweest zijn om te zien dat het een compleet fake brief was.
Dus dealen is geen probleem als het maar soft drugs is?
Alsook is het officiele briefhoofd van de politie gebruiken nog altijd valsheid in geschrifte. Mssh moeten mensen eens beginnen stil staan bij "zaken om te lachen" die vergaande gevolgen kunnen hebben.

Laatst bewerkt:
1 keer dat iemand in den Action "vuile hoer" tegen mijn vrouw zei, omdat ze zogezegd voorgestoken had aan de kassa :')

Maar dat zou bij mij dan ook weer niet zo goed zijn. Zoiets zou snel kunnen escaleren.
Sommigen denken alles te mogen zeggen zonder dat daar gevolgen van zijn.

En dan komen we tot bij de mensen die veranderen in beesten als ze achter het stuur kruipen.
Maar dat is voor de ergernissen-thread. :p

Dus dealen is geen probleem als het maar soft drugs is?
Alsook is het officiele briefhoofd van de politie gebruiken nog altijd valsheid in geschrifte. Mssh moeten mensen eens beginnen stil staan bij "zaken om te lachen" die vergaande gevolgen kunnen hebben.
Ik heb nergens over dealen gesproken. Ik weet helemaal niet als het een handeltje was.

Jij hebt met carnaval dus ook nooit een pakje aangedaan van een politieagent/brandweerman/soldaat/etc.?
Zo'n stom briefje opstellen voor een huisgenoot als valsheid in geschrifte beschouwen is ook van de pot gerukt. Maar geloof dat gerust als je dat wil doen.

Ik heb nergens over dealen gesproken. Ik weet helemaal niet als het een handeltje was.

Jij hebt met carnaval dus ook nooit een pakje aangedaan van een politieagent/brandweerman/soldaat/etc.?
Zo'n stom briefje opstellen voor een huisgenoot als valsheid in geschrifte beschouwen is ook van de pot gerukt. Maar geloof dat gerust als je dat wil doen.
Het dragen van waarheidsgetrouwe politie uniformen zijn nochtans gewoon verboden hoor, ook tijdens carnaval.

Nu, om in zo'n onnozel studentengrapje dat binnenshuis blijft valsheid in geschriften te zien gaat ook wat te ver.

Op kap van nen andere mens...
allez ge zijt wel een toffe peer enzo kay-gell maar voortzelfde geld heeft die kerel net gehoord dat zijn vrouw/moeder/dochter terminaal is of zo en had ze nog eens zin in nen jonagold. Niemand kan de drijfveren van een persoon echt kennen en hoewel het miss op de moment over the top is kunnen er echt wel gegronde redenen zijn waarom die mens over de rooie gaat.
Maar de twittermeute heeft zijn lachje gehad. Hoera!. Het leven van die mens zal nu nog wat meer naar de kloten zijn dan dat het al was...
Moest ik zo iets tegenkomen geen haar op mijn hoofd dat er zou aan denken om dat op het internet te gooien.

Niet echt nen glimlach feitelijk.

Op kap van nen andere mens...
allez ge zijt wel een toffe peer enzo kay-gell maar voortzelfde geld heeft die kerel net gehoord dat zijn vrouw/moeder/dochter terminaal is of zo en had ze nog eens zin in nen jonagold. Niemand kan de drijfveren van een persoon echt kennen en hoewel het miss op de moment over the top is kunnen er echt wel gegronde redenen zijn waarom die mens over de rooie gaat.
Maar de twittermeute heeft zijn lachje gehad. Hoera!. Het leven van die mens zal nu nog wat meer naar de kloten zijn dan dat het al was...
Moest ik zo iets tegenkomen geen haar op mijn hoofd dat er zou aan denken om dat op het internet te gooien.

Niet echt nen glimlach feitelijk.
Losstaand van het feit of de uitbarsting terecht was, de humor gaat nog altijd over het feit dat iemand zo over the top gaat voor een...appel. Ik blijf erbij dat je met alles mag lachen.

toch raar hoe zaken opeens niet meer zeker zijn en het opeens maar een stom briefje was.
Het dragen van waarheidsgetrouwe politie uniformen zijn nochtans gewoon verboden hoor, ook tijdens carnaval.

Nu, om in zo'n onnozel studentengrapje dat binnenshuis blijft valsheid in geschriften te zien gaat ook wat te ver.
Goch, moest die paljas gewild hebben ging die gewoon naar de politie en draaide hij die huisgenoten in de zak. Want de een had wel bewijs, de andere niet. Dat is gewoon het hele punt met zo'n zaken, hoe banaal het ook is maar als diegene die hier om de tuin geleid wordt van kwade wil is kan hij de anderen wel degelijk betichten van valsheid in geschrifte. En dan sta je daar mooi met uw mopje. Net zoals als je mensen wil pranken met te doen als je van de politie bent. Als daar een tussen zit die daar niet echt mee kan lachen mag je het wel gaan uitleggen.

Terug
Bovenaan