Je glimlach van vandaag

1 voordeel van mn scheiding: ik ben uit dat boerengat weg waar ge voor elke winkel de auto moest nemen.
Nu 8 min wandelen en ik ben aan de brico/action/gb.
Bovendien ontdekt dat de GB market hier 7/7 open is en ze hebben veel keuze in verse bereide gerechten.

Ben wel de mist in gegaan met een spaghetti bolognaise te kopen, terwijl ik nog geen magnetron heb :rofl:
Maar ik heb in de action wel net een starterset van potten en pannen gekocht (ja ja, ik dacht te gaan koken), dus kan ik die pan nu wel gebruiken om de spaghetti in te bakken. (en algoed is hij morgen open, want ben bakboter vergeten :p)
Spaghetti bolognaise bakken?
Gewoon in een kookpot doen en opwarmen.

be-feature-enhance-your-kitchen-look-74873936

Knob,

Om de een of andere domme reden deed die beschrijving me lachen.
Hot stamping handle kan anders ook tellen :wtf:.

Wat voor reclame is dat seg?
Zie hier onze magnetron met de geweldige features: een RUIT, en jawel meneer u ziet het goed, een... HITTE STAMPEND HANDVAT, hohohoho daar kan u nog eens deurtjes open en dicht mee doen! En laten we niet onze display vergeten. Om de hitte verder te stampen hebben we die IJSBLAUW gemaakt.
En dan... als laatste... onze TOPfeature... hier zijn we zo trots op en dit heeft jaren R&D gekost, onze... KNOP.
Meneer meneer toch, moeten we nog meer zeggen?

Laatst bewerkt:
Tel de stukjes vlees uit voor in de oven, leg op bakplaat, bedenk dat het eigenlijk een stuk meer mag zijn, ga naar koelkast terwijl de bakplaat even open ligt (is zo een oven waar de bakplaat uitschuift als je de deur open doet) en wie is er weg met een stuk kip? Mabaja, de fluffy Golden dumbass. (Krokante kip voor kinderen, is dus niet meer rauw. Neemt niet weg dat het een kieken van een hond is)

Mijn zus haar hond logeert hier bij ons dit weekend omdat zij een weekendje weg is.
Een spierwitte Zwitserse Herder van 10 maand out. WAT EEN ZALIG BEEST IS DA !!

Samen met de hoogbejaarde (12j) Berner Sennen van mn schoonouders
VBOFTTH.jpeg

Ze komt ze vanavond normaal gezien terug ophalen, maar ik denk dat ik ze niet ga meegeven :p

Tel de stukjes vlees uit voor in de oven, leg op bakplaat, bedenk dat het eigenlijk een stuk meer mag zijn, ga naar koelkast terwijl de bakplaat even open ligt (is zo een oven waar de bakplaat uitschuift als je de deur open doet) en wie is er weg met een stuk kip? Mabaja, de fluffy Golden dumbass. (Krokante kip voor kinderen, is dus niet meer rauw. Neemt niet weg dat het een kieken van een hond is)
😂
Ware het niet dat onze loebas hiervoor getraind is, die zou niet stoppen bij 1 stuk 🤪

(training is: zit! Blijf! Neen! - keer mij om en doe wat ik moet doen binnen de 20 seconden want daarna is het risico op falen te groot - flinke man! *gooi hondensnoepke*)

😂
Ware het niet dat onze loebas hiervoor getraind is, die zou niet stoppen bij 1 stuk 🤪

(training is: zit! Blijf! Neen! - keer mij om en doe wat ik moet doen binnen de 20 seconden want daarna is het risico op falen te groot - flinke man! *gooi hondensnoepke*)
De onze is hier ook op getraind in dat hij het maar al te goed beseft. Meneer ligt op 12 seconden helemaal aan de andere kant van de tuin ‘helemaal nergens in de buurt van enige kip, agent, kip wat is dat, agent, ik deed een grote dut in het gras, agent’

Mijn zus haar hond logeert hier bij ons dit weekend omdat zij een weekendje weg is.
Een spierwitte Zwitserse Herder van 10 maand out. WAT EEN ZALIG BEEST IS DA !!

Samen met de hoogbejaarde (12j) Berner Sennen van mn schoonouders
VBOFTTH.jpeg

Ze komt ze vanavond normaal gezien terug ophalen, maar ik denk dat ik ze niet ga meegeven :p
Ik weet nog dezelfde witte zitten waar ze een nieuw gezin voor zoeken, indien interesse stuur maar pm.

Omdat ik gisteren bleef hangen bij iemand wie ik hielp met verhuizen, moest ik vandaag de tuin doen. Ja, op zondag grasmaaien, Willy en Conny zouden al komen aanbellen, ik was voorbereid. Nee, ze hebben niet aangebeld!

Terug
Bovenaan