Je glimlach van vandaag

Nadat ik hier 2 dagen redelijk stress had voor m'n tickets naar 't park van Phantasialand....
Kom ik in 't hotel aan en blijkt dat de tickets dus inbegrepen waren.
Dat stond ook in de bevestigingsmail zag ik net 🤦‍♂️🤦‍♂️

En nog beter. Ik had een iets sjiekere kamer maar daar is een lek. Dus het werd een downgrade naar een nog altijd mooiere en ruime kamer met terraske.
En de tickets voor 2 dagen moet ik niet betalen én het avondeten is gratis 😍

Moest nog niet eens de helft betalen nu 😅🙌
150 euro voor 2 dagen phantasialand, hotel en avondeten voor 2 :rofl:

Laatst bewerkt:
De inbegrepen tickets moet je niet betalen? 🤔 Of was er slechts voor 1 dag tickets inclusief?
Ik had hotel geboekt met ticket voor 2 dagen en heb dus alleen 't hotel moeten betalen. 😅

Ook op t gemak naar hier gereden met 't gedacht da als we wa later zijn we dan maar de spa in kunnen omdat ik voor die dag dus nog tickets moest kopen en dus niet perse naar 't park moest en we dat dan morgen wel konden doen.

Eerste motorit met de nieuwe moto met de missus achterop zit er al weer op (y)
Veels te veel wind, jammer, maar voor de rest aangename temperaturen & drukte

Eerst een ergernis voor 80 euro voor een dagje Pairi Daiza, maar uiteindelijk toch onder de indruk van heel het spel geweest.
Madam content en de kleine ook heel enthousiast geweest.
Twas een vermoeiende dag van het einde van mijn TW. Vanaf maandag terug FT aant werk, (deels hiep hoy en deels grmbl).
Een mens is rap gewoon aan pt te mogen werken.

Eerst een ergernis voor 80 euro voor een dagje Pairi Daiza, maar uiteindelijk toch onder de indruk van heel het spel geweest.
Madam content en de kleine ook heel enthousiast geweest.
Twas een vermoeiende dag van het einde van mijn TW. Vanaf maandag terug FT aant werk, (deels hiep hoy en deels grmbl).
Een mens is rap gewoon aan pt te mogen werken.
We gaan morgen gaan, kost voor ons 6 toch wel serieus wat. Nu maar hopen dat er geen van de klein mannen mij gaan verbeteren dat onze 3de geen 2 jaar en 11 maanden en 29 dagen is, maar 3 jaar.

Facebook-herinneringen.
Langzaam maar zeker (maar zeker langzaam) terug ....een periode.... bijeen aant puzzelen door herinneringen die getriggerd worden of reacties/commentaar waar ik ff verduidelijking bij moet vragen.

We gaan morgen gaan, kost voor ons 6 toch wel serieus wat. Nu maar hopen dat er geen van de klein mannen mij gaan verbeteren dat onze 3de geen 2 jaar en 11 maanden en 29 dagen is, maar 3 jaar.
Ohja vroeger ook wel eens mijn ware leeftijd verraden aan de kassa 😂 arme ouders!
Maar kinderen zijn vaak graag "ouder" i.p.v. jonger.

Al 3 nachten na elkaar zonder onderbreking ietsje meer dan 7u geslapen! 🥳
Met als gevolg dat ik zowaar de moed gevonden heb en energie over heb om enkele verhuisdozen te beginnen vullen! 😇

763

Zelfs ik denk daar spontaan bij: "euh... Neen! Jullie zitten niet in dezelfde leefwereld, dat is creepy!" zelfs al zou het maar iets super onschuldig zijn als "prachtige fotoshoot, ik ben daar nog op vakantie geweest ook, toevallig toeristische trekpleister abc gezien! Echt de moeite waard!"

Terug
Bovenaan