Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En hoe zou uw twisted mind dat spelletje dan in de praktijk juist zien? Een foto van zo'n groezelige kamer (met of zonder hoer?) en dan raden in welke gemeente het is of zo? Een beetje gelijk GeoGuessr?Mijn twisted mind die op de homepage met de forumlijst 'Raad het bordeel' ipv 'Raad het bordspel' leest![]()
Ik heb daar ook soms last van. Zo werd het "geloof jij in god' topic opeens "geloof jij een mod" topic. Kwa discussie-waardigheid evenwaardig precies.Mijn twisted mind die op de homepage met de forumlijst 'Raad het bordeel' ipv 'Raad het bordspel' leest![]()
Zeer vermakelijke film. Want some candy?
nostalie overload.
ZaligMijn arcade kast is nu al een klein weekje af, en elke keer toch een glimlach als ik hem aanzetnostalie overload.
![]()
Album van de bouw, begin tot eind: https://photos.app.goo.gl/egLFmx4XZdkafmBF6

Ik moet zeggen dat ik met dezelfde schrik zat. Dat het hier de eerste 2-3 weken wat actief zou zijn om stilletjes aan uit te doven. Nu, de echt grote test moet er nog aankomen vanaf 9L volledig plat gaat. Zien dat er nog andere members zichzelf overzetten (er zijn toch een paar prominenten die hier nog niet zitten) en uiteraard hopelijk het aantrekken van nieuw volk. Dus het is te hopen dat we ooit de google ranking die 9L had kunnen bereiken. Al kijk ik wel uit naar de dag dat ik gewoon terugDat Beyondgaming toch blijkt te marcheren en de overstap van 9Lives toch niet al te veel mensen heeft afgeschrikt (ik had er eerlijk gezegd geen goed oog in). De flow zit goed, de vertrouwde gezichten zijn precies toch voor het grootste deel mee overgestapt,...
Stemt me toch blij dat dit initiatief niet als een nachtkaars is uitgedoofd. Zou nog tof(fer) zijn mocht er ergens begin Februari nog een artikel in een of andere gazet komen van "Telenet trok de stekker uit 9Lives, niet erg: dan doen we het gewoon zelf".
kan typen ipv die manueel te moeten plakken
Echt wel heel goed gelukt. Wat voor hardware hangt er achter? Raspberry Pi'tje?Mijn arcade kast is nu al een klein weekje af, en elke keer toch een glimlach als ik hem aanzetnostalie overload.
![]()
Album van de bouw, begin tot eind: https://photos.app.goo.gl/egLFmx4XZdkafmBF6
Thanks!Echt wel heel goed gelukt. Wat voor hardware hangt er achter? Raspberry Pi'tje?
Ben met oudjaar gestopt met 9Lives te checken. De laatste dag zal ik nog wel eens een nostalgische blik werpen en misschien een laatste post neer schrijven. Maar blij dat BG er gekomen is en levensvatbaar blijkt!Ik moet zeggen dat ik met dezelfde schrik zat. Dat het hier de eerste 2-3 weken wat actief zou zijn om stilletjes aan uit te doven. Nu, de echt grote test moet er nog aankomen vanaf 9L volledig plat gaat. Zien dat er nog andere members zichzelf overzetten (er zijn toch een paar prominenten die hier nog niet zitten) en uiteraard hopelijk het aantrekken van nieuw volk. Dus het is te hopen dat we ooit de google ranking die 9L had kunnen bereiken. Al kijk ik wel uit naar de dag dat ik gewoon terugkan typen ipv die manueel te moeten plakken
![]()
Maar het doet toch ook het hart een beetje bloeden als je ziet hoe 9L stilaan dood aan het bloeden is. Ik bezoek de site zelf nog meer zeer sporadisch, maar je merkt toch dat de activiteit dag na dag begint af te nemen.
Ben met oudjaar gestopt met 9Lives te checken. De laatste dag zal ik nog wel eens een nostalgische blik werpen en misschien een laatste post neer schrijven. Maar blij dat BG er gekomen is en levensvatbaar blijkt!