Je glimlach van vandaag

Ninja'd :( Zo ne zot :)

Waar zijn de memes!?
Tzal wel eerder zijn doordat hij al toegeblaft werd door de winkelmedewerker.

Als je vraagt of er nog zijn (mss in het magazijn) en ze zeggen van: "je ziet het toch zelf dat er geen meer zijn?" dan kan ik ook wel eens een hit worden op social media.

Had het ook al op Dumpert gezien, dat klinkt echt niet als dialect uit Veurne.
Eerder een inwijkeling uit regio Aalst/Dendermonde die daar winkelt.

Edit:
In het filmke zelf staat er Ninove bij... :mad:

Voor marginale toestanden met 'Jonagolden' en saus moet je in Oost-Vlaanderen zijn... :cool:

Laatst bewerkt:
Had het ook al op Dumpert gezien, dat klinkt echt niet als dialect uit Veurne.
Eerder een inwijkeling uit regio Aalst/Dendermonde die daar winkelt.

Edit:
In het filmke zelf staat er Ninove bij... :mad:

Voor marginale toestanden met 'Jonagolden' en saus moet je in Oost-Vlaanderen zijn... :cool:
maar ik hoor precies wel 'alsk dien zien van steenkerke zalk et eki zegn' da lijkt me dan wel op Veurne?

Ninja'd :( Zo ne zot :)

Waar zijn de memes!?

Laatst bewerkt:

Tzal wel eerder zijn doordat hij al toegeblaft werd door de winkelmedewerker.

Als je vraagt of er nog zijn (mss in het magazijn) en ze zeggen van: "je ziet het toch zelf dat er geen meer zijn?" dan kan ik ook wel eens een hit worden op social media.

Dit dus. Het filmpje begint met "wij moeten dat rieken dat er er geen Jonagolden zijn". Lijkt mij eerder een reactie op een scheef antwoord van de medewerker eerder dan op het feit dat er een daadwerkelijk geen jonagolden zijn. Afgenauwd worden door winkelpersoneel zorgt ook voor frustraties soms.

Maar goed, dergelijke filmpjes zijn altijd gevaarlijk om te beoordelen omdat je niet weet er vooraf is gebeurd.

Na twee jaar ontdekt dat een valse kastdeur in de keuken toch niet vals bleek te zijn, maar de deur was naar een kruidenkastje waar we al jaren over zeggen dat we dat eens moeten kopen.

Na twee jaar ontdekt dat een valse kastdeur in de keuken toch niet vals bleek te zijn, maar de deur was naar een kruidenkastje waar we al jaren over zeggen dat we dat eens moeten kopen.
Ik heb dat ook voor gehad met zo'n type kast:

Pas na 3 jaar erachter gekomen.

Het concept van een discussie is dat sommigen voor en sommigen tegen zijn.
Hoe kan je nu tegen Idris Elba zijn
unsure.gif

Zelfs Jacques Vermeire tweet uw memes al.

Terug
Bovenaan