Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alsof 3-4 glazen per week dat veroorzaken.
Ze heeft een hekel aan ananas en snapt niet dat ik dat zo graag drink.

De rekening van de oogarts ook mee doorgestuurd dan?Vorige week 6-maandelijks medisch onderzoek voor het werk.
Potje plassen, bloed trekken, longen... en het belangrijkste de visiotest.
Zit in inspectie dus van die test hangt veel af.
We worden ook nog sporadisch gecontroleerd met een Jaegertest (boekje met klein lettertype) en die is altijd in orde.
Het is tijd voor de ogen en ik mag mij voor het bakje zetten en er in kijken. De medisch assistente zet zich achter de computer.
Alles loopt goed (verzicht, ooghoeken, contrast, diepte,....) tot we bij het nabijzicht komen.
Ik: wanneer gaat het komen, want ik zie niets
Zij: het staat aan meneer
Ik: volgens mij is er een probleem met het bakje of computer want ik zie echt niets
Zij: dat zal aan uw zicht liggen dan
Ik: anders moet u eens kijken
Dat gaat echter niet, corona enzo...
Ik vertrek dus met een doorverwijzing naar de oogarts. Die moet een briefje invullen met zijn bevindingen.
Gisteren geweest: 1.6 oftewel 16/10 oftewel 160%
Heb dit dan ook mooi doorgemaild.
Samen met mijn doorverwijzing naar een avondschool IT.![]()
Ik zou in hun plek hetzelfde doen.De buren zijn net terug vertrokken naar Spanje, ja idd terug.
Ze zijn eergisteren thuis gekomen, gisteren hun 2de prik gaan halen en daarnet weer vertrokken.
Bwa, ik weet het niet, ik zou waarschijnlijk gewacht hebben tot september voor die tweede prik.Ik zou in hun plek hetzelfde doen.
En wat is daar mis mee?Bwa, ik weet het niet, ik zou waarschijnlijk gewacht hebben tot september voor die tweede prik.
Maar ja, het is hun keuze he.
Ze zijn in mei (denk ik dat dat was??) toen ze terug mochten reizen vertrokken naar Spanje, zijn nu terug hier geweest voor hun prik en zijn opnieuw naar Spanje tot ergens in september.
Andere jaren gaan ze van ergens in juni tot ongeveer half september, maar aangezien ze vorig jaar in België gebleven waren zijn ze dit jaar vroeger vertrokken, van op de moment dat het mocht.
En ja, allemaal met de auto het, niet met het vliegtuig.
Heb ik gezegd dat daar iets mis mee is? Ik dacht het niet.En wat is daar mis mee?
Ambuflex, employee benefitsDe rekening van de oogarts ook mee doorgestuurd dan?

Heb ik gezegd dat daar iets mis mee is? Ik dacht het niet.
(Staat toch ook in het glimlach topic, niet in het ergernis topic)

Eerder jaloers omdat ze zo lang naar Spanje kunnen gaan, maar eraan ergeren, nee helemaal niet.ha oei, mislezen
ik dacht allez wat is diene hem nu aant ergeren omdat mensen naar hun buitenverblijf gaan.
mea culpa![]()
Dus eigenlijk wel een stiekeme ergernisEerder jaloers omdat ze zo lang naar Spanje kunnen gaan, maar eraan ergeren, nee helemaal niet.
Ze zijn met pensioen en kunnen nu van het leven genieten. (Hij acteur/regisseur, zij danseres/danslerares)
Hij heeft begin vorig jaar nog een hersenbloeding gehad, maar heeft er gelukkig niet veel aan overgehouden.
Ik zou dat geen ergernis noemen.Dus eigenlijk wel een stiekeme ergernis

Die reacties van de HLN lezersRomelu Lukaku met onbekende vrouw op vakantie
Lol. Op reis met een onbekende. Voor zover ik weet is (of was) hij vrijgezel dus hij gaat op reis met wie hij wil.
Romelu geniet van uw vakantie hé!![]()
. Ik zou zeggen geniet van je vakantie.Die reacties blijven toch een goudmijn hoor.Die reacties van de HLN lezers. Ik zou zeggen geniet van je vakantie.
Ik zou eerder zijn kledij als de glimlach van de dag zetten. Dat is een ensemble waar Balthazar Boma jaloers op is.Romelu Lukaku met onbekende vrouw op vakantie
Lol. Op reis met een onbekende. Voor zover ik weet is (of was) hij vrijgezel dus hij gaat op reis met wie hij wil.
Romelu geniet van uw vakantie hé!![]()

Dat ze hem zo zot hebben gekregen om in een witte onderbroek en witte kamerjas met een tas koffie te laten posseren snap ik nog altijd nietIk zou eerder zijn kledij als de glimlach van de dag zetten. Dat is een ensemble waar Balthazar Boma jaloers op is.![]()