Je glimlach van vandaag

Kleine glimlach op deze ergernis: mijn moeder denkt dat mijn tand afbrak omdat ik graag ananassap drink. :lol: Alsof 3-4 glazen per week dat veroorzaken. :D Ze heeft een hekel aan ananas en snapt niet dat ik dat zo graag drink.

Het weer! 😍
21 graden, zonnetje én een briesje, absolute perfectie dus!

En dat weet ik omdat ik net de hond uitgelaten heb... 2de glimlach :
Sinds kort is er een hond op ons traject die helemaal tot aan de straatkant van zijn schutting kan (vroeger was er een poortje toe 10m voor de rand, nu kan hij dus neus aan neus komen ambras maken met die van mij).
Om een schouder uit de kom te vermijden, loop ik dus aan de overkant van die straat. Hond komt venijnig blaffend naar de schutting gerend, de mijne stapt door maar houdt 'm toch wel nauwlettend in de gaten en loopt *ponk* tegen een lantaarnpaal op het voetpad 😂😂😂
Voor ne keer dat ik het niet ben 😋

Vorige week 6-maandelijks medisch onderzoek voor het werk.
Potje plassen, bloed trekken, longen... en het belangrijkste de visiotest.

Zit in inspectie dus van die test hangt veel af.
We worden ook nog sporadisch gecontroleerd met een Jaegertest (boekje met klein lettertype) en die is altijd in orde.

Het is tijd voor de ogen en ik mag mij voor het bakje zetten en er in kijken. De medisch assistente zet zich achter de computer.
Alles loopt goed (verzicht, ooghoeken, contrast, diepte,....) tot we bij het nabijzicht komen.

Ik: wanneer gaat het komen, want ik zie niets
Zij: het staat aan meneer
Ik: volgens mij is er een probleem met het bakje of computer want ik zie echt niets
Zij: dat zal aan uw zicht liggen dan
Ik: anders moet u eens kijken
Dat gaat echter niet, corona enzo...

Ik vertrek dus met een doorverwijzing naar de oogarts. Die moet een briefje invullen met zijn bevindingen.
Gisteren geweest: 1.6 oftewel 16/10 oftewel 160%

Heb dit dan ook mooi doorgemaild.
Samen met mijn doorverwijzing naar een avondschool IT. :ROFLMAO:
De rekening van de oogarts ook mee doorgestuurd dan?

De buren zijn net terug vertrokken naar Spanje, ja idd terug.
Ze zijn eergisteren thuis gekomen, gisteren hun 2de prik gaan halen en daarnet weer vertrokken.

Ik zou in hun plek hetzelfde doen.
Bwa, ik weet het niet, ik zou waarschijnlijk gewacht hebben tot september voor die tweede prik.
Maar ja, het is hun keuze he.
Ze zijn in mei (denk ik dat dat was??) toen ze terug mochten reizen vertrokken naar Spanje, zijn nu terug hier geweest voor hun prik en zijn opnieuw naar Spanje tot ergens in september.
Andere jaren gaan ze van ergens in juni tot ongeveer half september, maar aangezien ze vorig jaar in België gebleven waren zijn ze dit jaar vroeger vertrokken, van op de moment dat het mocht.

En ja, allemaal met de auto het, niet met het vliegtuig.

Bwa, ik weet het niet, ik zou waarschijnlijk gewacht hebben tot september voor die tweede prik.
Maar ja, het is hun keuze he.
Ze zijn in mei (denk ik dat dat was??) toen ze terug mochten reizen vertrokken naar Spanje, zijn nu terug hier geweest voor hun prik en zijn opnieuw naar Spanje tot ergens in september.
Andere jaren gaan ze van ergens in juni tot ongeveer half september, maar aangezien ze vorig jaar in België gebleven waren zijn ze dit jaar vroeger vertrokken, van op de moment dat het mocht.

En ja, allemaal met de auto het, niet met het vliegtuig.
En wat is daar mis mee?

ha oei, mislezen :laugh:

ik dacht allez wat is diene hem nu aant ergeren omdat mensen naar hun buitenverblijf gaan.

mea culpa :D
Eerder jaloers omdat ze zo lang naar Spanje kunnen gaan, maar eraan ergeren, nee helemaal niet.
Ze zijn met pensioen en kunnen nu van het leven genieten. (Hij acteur/regisseur, zij danseres/danslerares)
Hij heeft begin vorig jaar nog een hersenbloeding gehad, maar heeft er gelukkig niet veel aan overgehouden.

Eerder jaloers omdat ze zo lang naar Spanje kunnen gaan, maar eraan ergeren, nee helemaal niet.
Ze zijn met pensioen en kunnen nu van het leven genieten. (Hij acteur/regisseur, zij danseres/danslerares)
Hij heeft begin vorig jaar nog een hersenbloeding gehad, maar heeft er gelukkig niet veel aan overgehouden.
Dus eigenlijk wel een stiekeme ergernis

Ik zou eerder zijn kledij als de glimlach van de dag zetten. Dat is een ensemble waar Balthazar Boma jaloers op is. :biglaugh:
Dat ze hem zo zot hebben gekregen om in een witte onderbroek en witte kamerjas met een tas koffie te laten posseren snap ik nog altijd niet :unsure:

Terug
Bovenaan