Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb doorgezapt naar pretty womanBruce almighty op den tv. Heerlijk.

Gij ziet liever hoeren op tv ipv God?Ik heb doorgezapt naar pretty woman![]()

Ik zie liever een knappe vrouw dan ne lelijke clownGij ziet liever hoeren op tv ipv God?![]()

Wij zouden goed overeen komen om tv te kijken.Ik zie liever een knappe vrouw dan ne lelijke clown![]()
Daar treed ik u in bijIk zie liever een knappe vrouw dan ne lelijke clown![]()

Ik weet het niet, veel interessante discussies lopen er nu ook niet voor mijn part.Sinds gisteren 19:10 is er niets meer gepost in pol en actua, is da normaal?
Ik weet het niet, veel interessante discussies lopen er nu ook niet voor mijn part.
Edit: glimlach?

Ja, sinds we een sekswerkerstopic hebben is er geen kat meer in pol & actua.Sinds gisteren 19:10 is er niets meer gepost in pol en actua, is da normaal?
Zolang mama geen spetter aan het gezicht heeft hangen en ze daarop doelde, lijkt me dat opvoedkundig wel in orde.Mijn dochter die me net een spetter noemde: "mama, jij spetter!"
Okee, eigenlijk bedoelde ze dat ik in het water moest spetteren maar zo heb ik het alvast niet begrepen!![]()
Het begint er hier toch soms over te gaan zuZolang mama geen spetter aan het gezicht heeft hangen en ze daarop doelde, lijkt me dat opvoedkundig wel in orde.

Het leven is mooi als ge makkelijk entertained zijt hé
.