Je glimlach van vandaag

Nu de brood en spelen gedaan zijn, kunnen we terug to the matter at hand? Dus oftewel confederalisme of land splitsen.

Ik kots daar toch van, tis voetbal en inneens zijn we België op en top. Tis gedaan en dan is het terug naar #notarealcountry
Ik denk dat je gewoon andere vrienden moet zoeken.

Kleine update over mijn trouwboek en waar hij bij in slaap valt (zie voorgaande glimlach): de Alsace’ joggers zijn gedaan, nu snurkt hij door de FBI en zijn verijdelde aanslagen. Tot nu toe heb ik al geleerd: geen bom in uw ondergoed doen en geen dagboeken bijhouden als uw zieleroerselen eerder moorddadig zijn. Ah en gebruik FedEx want die scan laat kennelijk alles door. #lifelonglearning

Nu de brood en spelen gedaan zijn, kunnen we terug to the matter at hand? Dus oftewel confederalisme of land splitsen.

Ik kots daar toch van, tis voetbal en inneens zijn we België op en top. Tis gedaan en dan is het terug naar #notarealcountry
Omdat er nu eenmaal ook mensen zijn die politiek en sport los van elkaar kunnen zien.

Ergens zou je blij moeten zijn he.

Het is best een mooie metafoor, voor die ene keer dat iedereen terug Belg is, gaan ze op hun gezicht. Toont nogmaals dat het niet werkt.

39dc4592-dbdf-11eb-a216-97459a24b5d4_web_translate_-10.00011_-6.675054__scale_0.7536294_0.7536294__.jpg

:rofl:

Gisteren had ik onderstaande bericht in het ergernis topic gepost:
Had donderdag avond laat een bestelling gedaan bij het Kruidvat, levering voor zaterdag gekozen.
Krijg ik daarstraks (vrijdag om 9h55) een bericht van het Kruidvat

Om 19h59 krijgen ik dan een bericht van PostNL dat ik mijn pakje mag verwachten op zaterdag tussen 8h en 21h30, wat is het nu?
Blijkbaar was het onnodig, want ondanks het bericht van het Kruidvat gisteren dat het pakje door omstandigheden vertraging had opgelopen is het pakje gewoon op tijd toegekomen.

Guy de buurman heeft een paar weken geleden 2 aartslelijke plastieke buxuskegeltjes voor onze voortuin geplant. Guy houdt zich graag elke week uren bezig met dat stukje grond van 3 vierkante meter - dat niet van hem is - netjes te houden, maar het intereseert ons niet echt dus laten we hem maar wat begaan.

Guy staat nu om de een of andere reden met een schup in de gietende regen de aarde rond zijn plastieke buxusstruikjes plat te meppen. Ik ben blij dat Guy een even leuke dag als ik heeft.

De mannelijke helft van mijn bazen is eigenlijk de ‘trofee’ echtgenoot. Waarmee ik bedoel dat al het geld en bedrijf resoluut vanuit haar familie komen. Hij is zeker geen ongewoon type voor de horeca, heel snel heel boos en dan weer vergeten. Maar ik ben geen échte horeca werker - doe receptie - dus ik ben niet aan die man (ik heb trouwens nooit begrepen dat personeel het maar ok moet vinden om afgeblaft te worden?) Gisteren was heel druk dus ik heb ook onder mijn voeten gehad (muziek stond niet aan in resto). Mijn glimlach was weten dat ik er op 31 juli mee stop, dat ik ander werk heb in september en dat ik dus straks van die blaas af ben. (Ik weet dat uitbranders er bij horen, alleen van sommige mensen is dat makkelijker te slikken. Gelijk zij, mevrouw baas, is echt top in haar werk dus als zij dan opmerkingen heeft [die ze al niet roept] dan nemen we dat met respect aan)

Vandaag even gestopt met de auto en had men bril afgedaan en op de motorkap gelegd. Toen ik wat later terug vertrok mijn bril vergeten te nemen en had het natuurlijk pas een kwartier later door (eeuwig warhoofd....). Rap terug gereden en mijn bril lag midden op de baan in een bocht, al een geluk dat er weinig of zelfs geen verkeer was blijkbaar...Bril nog in perfecte staat, oef!

Terug
Bovenaan