Je glimlach van vandaag

Weekendje Maastricht in de pijplijn zonder openingsuren mondmaskers, ... en naar t schijnt zelfs met opening dancings/clubs :love: .

Mijn PC deed een tijdje raar toen ik wou gamen. Als ik Cyberpunk wou starten liep hij vast of viel gewoon uit. OK dacht ik, dat zal de PSU zijn. Nieuwe PSU was hier al een maand maar ik had ze nog nie aangesloten. Surfen ging nog en Doom 2 spelen ook. Gisteren wil ik de PC aan steken: constance crashes van AMD drivers, en scherm flikkeren. Uitijndelijk wil hij gewoon NIKS meer tonen op mijn scherm.

Ik zat al met een ei in mijn broek en vreesde dat mijn GPU kapot was. Vandaag dan toch de PSU geïnstalleerd en ik had wel beeld maar geen AMD drivers, en geen Cyberpunk. Na de GPU terug te activeren in device manager en een fresh install van de drivers werkt alles weer zoals het hoort.

Ikke super blij, maar toch met een SERIEUS ei in mijn broek gezeten dat ik in deze tijden zonder GPU ging vallen. Ik heb nog wel iets in reserve maar toch. Super blij dus dat alles weer marcheert :woohoo:

Bij het zoeken op “voucher” in mijn mailbox (voor cinematickets) vastgesteld dat ik ook nog voor 240 euro dreamland geschenkkaarten heb én tickets voor sauna. En dat ze allemaal nog geldig zijn.

Nieuwe keuken (dag2 van plaatsen) is er bijna, ik zal enorm dankbaar zijn want ik was vergeten wat een sleur afwassen was als je geen infrastructuur hebt --> bad dan maar!

Nieuwe keuken (dag2 van plaatsen) is er bijna, ik zal enorm dankbaar zijn want ik was vergeten wat een sleur afwassen was als je geen infrastructuur hebt --> bad dan maar!
Aan de start van de lockdown in 2020 zaten wij met een verstopte pompbak in de keuken. Heeft een kleine week geduurd om dat te verhelpen en intussen alle afwas altijd een verdieping hoger in de badkamer gedaan. Sindsdien neem ik een pompbak nooit meer for granted en doe ik regelmatig aan preventieve ontstopping.

Aan de start van de lockdown in 2020 zaten wij met een verstopte pompbak in de keuken. Heeft een kleine week geduurd om dat te verhelpen en intussen alle afwas altijd een verdieping hoger in de badkamer gedaan. Sindsdien neem ik een pompbak nooit meer for granted en doe ik regelmatig aan preventieve ontstopping.
Ik doe elke maand soda, azijn en kokend water door de pompbak. Dat hebben ze me aangeraden toen ze de pompbak kwamen ontstoppen. Hij zei om dat elke dag te doen, maar dat lijkt me wat overdreven, dus 1 keer per maand is het hier.

Ik doe elke maand soda, azijn en kokend water door de pompbak. Dat hebben ze me aangeraden toen ze de pompbak kwamen ontstoppen. Hij zei om dat elke dag te doen, maar dat lijkt me wat overdreven, dus 1 keer per maand is het hier.
Jep, same here. 2x per maand ongeveer.

Jullie hebben allemaal rare gedachten en dat zou mijn laatste glimlach van de dag wel eens kunnen zijn als er hier zo geen penalties komen.

Vorige week 6-maandelijks medisch onderzoek voor het werk.
Potje plassen, bloed trekken, longen... en het belangrijkste de visiotest.

Zit in inspectie dus van die test hangt veel af.
We worden ook nog sporadisch gecontroleerd met een Jaegertest (boekje met klein lettertype) en die is altijd in orde.

Het is tijd voor de ogen en ik mag mij voor het bakje zetten en er in kijken. De medisch assistente zet zich achter de computer.
Alles loopt goed (verzicht, ooghoeken, contrast, diepte,....) tot we bij het nabijzicht komen.

Ik: wanneer gaat het komen, want ik zie niets
Zij: het staat aan meneer
Ik: volgens mij is er een probleem met het bakje of computer want ik zie echt niets
Zij: dat zal aan uw zicht liggen dan
Ik: anders moet u eens kijken
Dat gaat echter niet, corona enzo...

Ik vertrek dus met een doorverwijzing naar de oogarts. Die moet een briefje invullen met zijn bevindingen.
Gisteren geweest: 1.6 oftewel 16/10 oftewel 160%

Heb dit dan ook mooi doorgemaild.
Samen met mijn doorverwijzing naar een avondschool IT. :ROFLMAO:

Vorige week 6-maandelijks medisch onderzoek voor het werk.
Potje plassen, bloed trekken, longen... en het belangrijkste de visiotest.

Zit in inspectie dus van die test hangt veel af.
We worden ook nog sporadisch gecontroleerd met een Jaegertest (boekje met klein lettertype) en die is altijd in orde.

Het is tijd voor de ogen en ik mag mij voor het bakje zetten en er in kijken. De medisch assistente zet zich achter de computer.
Alles loopt goed (verzicht, ooghoeken, contrast, diepte,....) tot we bij het nabijzicht komen.

Ik: wanneer gaat het komen, want ik zie niets
Zij: het staat aan meneer
Ik: volgens mij is er een probleem met het bakje of computer want ik zie echt niets
Zij: dat zal aan uw zicht liggen dan
Ik: anders moet u eens kijken
Dat gaat echter niet, corona enzo...

Ik vertrek dus met een doorverwijzing naar de oogarts. Die moet een briefje invullen met zijn bevindingen.
Gisteren geweest: 1.6 oftewel 16/10 oftewel 160%

Heb dit dan ook mooi doorgemaild.
Samen met mijn doorverwijzing naar een avondschool IT. :ROFLMAO:
Twee of drie jaar geleden ook zoiets voorgehad op de medische controle. Zet mij ook aan dat bakje en die verpleegster vraagt 'wat zie je?'. Ik zie niks, alles zwart gewoon. Ik begin mij al klein beetje zorgen te maken. 'En wat zie je nu?'. Nog altijd niks te zien. 'Tiens, dat is raar'.

Ik kijk eens rond mij. Dat kabeltje van dat machientje ligt er los en is niet op de computer aangesloten. Ik: 'Zou het dit kunnen zijn?'

Laatst bewerkt:
Twee of drie jaar geleden ook zoiets voorgehad op de medische controle. Zet mij ook aan dat bakje en die verpleegster vraagt 'wat zie je?'. Ik zie niks, alles zwart gewoon. Ik begin mij al klein beetje zorgen te maken. 'En wat zie je nu?'. Nog altijd niks te zien. 'Tiens, dat is raar'.

Ik kijk eens rond mij. Dat kabeltje van dat machientje ligt er los en is niet op de computer aangesloten. Ik: 'Zou het dit kunnen zijn?'
Dat was de test, maken ze iedereen wijs dat het voor het zicht is, blijkt puur analytisch denkvermogen te zijn dat ze checken! 👌

Terug
Bovenaan