Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
werd Van De Voorde, die al drie jaar directeur was, per direct uit zijn functie ontheven en werd de procedure opgestart om zo snel mogelijk een nieuwe directeur-generaal te benoemen. En dat werd dus… Rudy Van De Voorde.
“Hij kwam als beste kandidaat uit de selectieprocedure”, zegt woordvoerster Kathleen Van De Vijver van het Gevangeniswezen. “Zijn benoeming is conform met alle wettelijke vereisten, waaronder het noodzakelijke taalevenwicht binnen het directiecomité van de FOD Justitie. De samenstelling van dat directiecomité is intussen immers gewijzigd.”

Chance dat het hier staat, ik wil ook zo een bejaarde tetterkous worden!Kzit hier aan een vijver in het Leen en op het bankske naast mij 2 oude vrouwkes. Die hun bebbel heeft nog geen seconde stil gestaan: van hun kwaaltjes, naar de schoolprestaties van kleinkinderen, naar de vrouwenkoers. Dat hun bebbel niet stil staat is op zich een ergernis want ik kwam hier voor wat rust. Maar langs de andere kant is het ook 'schattig' zo'n twee oude vriendinnen die over koetjes en kalfjes kunnen tetteren (en ze luisteren ook naar elkaar)

Is dat niet gewoon een kwestie van wachten bij u?Chance dat het hier staat, ik wil ook zo een bejaarde tetterkous worden!![]()

Tuurlijk, maar k heb nog een paar decennia te gaanIs dat niet gewoon een kwestie van wachten bij u?![]()

Ik wist niet dat ge moest wachten om te kunnen tetteren.Tuurlijk, maar k heb nog een paar decennia te gaan![]()
Dat meisje heeft eigenlijk 200+ IQ. Het getal 8,5 bestaat uit meer dan één cijfer, namelijk twee. Dus ze heeft groot gelijk en is eigenlijk die kerel een dommerik.
Dat stuk heb ik al goed onder de knie, dat bejaard zijn nog nietIk wist niet dat ge moest wachten om te kunnen tetteren.

Ik dacht dat het iets te maken had met haar mondhoeken die naar beneden hangen als ze lacht.Dat heb ik nooit gesnapt waarom mensen die irritant vonden in de slimste mens.
Mja ik kijk ook vaak blokken en ben Ben Crabbe gewoon dus misschien ligt m'n tolerantie op dat vlak uitzonderlijk hoog.

Waarom 8,5 zeggen terwijl je dat mag afronden naar 9

Ach, ik dacht dat het andersom was.Dat stuk heb ik al goed onder de knie, dat bejaard zijn nog niet![]()
Dus je dacht ECHT dat ik een verschrompelde introverte was? Yeah, rightAch, ik dacht dat het andersom was.

Ze hebben zelfs een versie om over de spiegels te trekken. Maar deze moeten binnen zijn tegen 18u.Als de overheid iets positief doet moet het ook gezegd worden: Toch knap dat ze de gehandicaptenparkeerkaart vervangen hebben door Belgische vlaggetjes voor op de wagen te zetten.![]()