Je glimlach van vandaag

Comment op een artikel op hln over de vaccins.

Ene comment daar:
"Steel uw vaccin waar de zon niet schijnt. Ik moet uwe rommel niet in mijn lichaam"

Gaat kijken naar profiel

OK Adolf. 🤣

Ja Regi zijn fake moves.. Maar dat zijn we al 20 jaar van hem gewend. Dat trek in mij niet meer aan.
Ik ben eens naar een trouwfeest van een vriend geweest waar hij kwam draaien. Sfeer direct x10 ze.
Tis onnozel hé, want als iemand anders daar net hetzelfde had gedraaid was dat helemaal niet zo wauw geweest.
Rijke vriend als Regi daar komt draaien.

Comment op een artikel op hln over de vaccins.

Ene comment daar:
"Steel uw vaccin waar de zon niet schijnt. Ik moet uwe rommel niet in mijn lichaam"

Gaat kijken naar profiel

OK Adolf. 🤣
Da's toch een fake account? Allé hoop ik, ziet er toch redelijk fake uit in elk geval.

Of goeie vriend van Regi
En dan moet die mens werken ipv feesten, ook tof
unsure.gif

Had hier onlangs gezet dat ik tegen alle verwachtingen in op gesprek mocht voor een vacature.
Awel, mag dus naar volgende ronde. Volgende vrijdag weet ik of ik in de "finale" raak. Nu nog 5 kandidaten waaruit ze er 2 kiezen die elk een dag mogen gaan meewerken om daaruit hun keuze te maken.
Allen duimen voor Remake. :unsure;:

Had hier onlangs gezet dat ik tegen alle verwachtingen in op gesprek mocht voor een vacature.
Awel, mag dus naar volgende ronde. Volgende vrijdag weet ik of ik in de "finale" raak. Nu nog 5 kandidaten waaruit ze er 2 kiezen die elk een dag mogen gaan meewerken om daaruit hun keuze te maken.
Allen duimen voor Remake. :unsure;:
Is er een telefoonnummer waar we kunnen stemmen?

Brief gekregen van de eigenaar ivm indexering huurprijs die aangepast is. Door de corona stelt hij voor om het pas toe te passen vanaf juli :)

Als je je zoals ik ook al jaren afvraagt hoe een mashup tussen Castle Wolfenstein en Super Monkey Ball zou werken, dan kan ik je plezieren want iemand heeft het in elkaar gestoken en je kunt het hier meteen in de browser spelen:

Deze week twee keer heel goed nieuws gekregen. Allebei dingen waar ik me zorgen over maakte en die op de best mogelijke manier zijn afgelopen.

95/100 gehad voor mijn labo van M365. Had het wel verwacht maar toch blij dat er delen van mijn opleiding eindelijk leuk zijn en goed gaan. Voordien CCNA gehad en dat was echt mijn ding niet.

Wat wordt er dan allemaal gevraagd?
Van M365? Goh twee VM's aanmaken, 365 installeren, 20 mensen van een bedrijf erin zetten met een csv, die in departementen steken, zorgen dat ze allemaal Teams hebben, Sharepoint maken voor elk departement, instellingen doen per departement, bepaalde security instellen op mails en docs, beetje in Azure instellen, etc. Liefst zoveel mogelijk in Powershell was ook gevraagd.

Was nu niet zo moeilijk maar bon.

Terug
Bovenaan