Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rijke vriend als Regi daar komt draaien.Ja Regi zijn fake moves.. Maar dat zijn we al 20 jaar van hem gewend. Dat trek in mij niet meer aan.
Ik ben eens naar een trouwfeest van een vriend geweest waar hij kwam draaien. Sfeer direct x10 ze.
Tis onnozel hé, want als iemand anders daar net hetzelfde had gedraaid was dat helemaal niet zo wauw geweest.
Da's toch een fake account? Allé hoop ik, ziet er toch redelijk fake uit in elk geval.Comment op een artikel op hln over de vaccins.
Ene comment daar:
"Steel uw vaccin waar de zon niet schijnt. Ik moet uwe rommel niet in mijn lichaam"
Gaat kijken naar profiel
OK Adolf.![]()
Of goeie vriend van RegiRijke vriend als Regi daar komt draaien.
En dan moet die mens werken ipv feesten, ook tofOf goeie vriend van Regi
Rijke vriend als Regi daar komt draaien.
Da's toch een fake account? Allé hoop ik, ziet er toch redelijk fake uit in elk geval.
Bwa, een account van vorig jaar, zonder activiteit, met zulke foto's en dan zulke comments. Ik zet m'n geld op fake.Ik durf da ni te zeggen met hln commentators!
Mss een goeie vriend maar ni goe genoeg voor zijn madam en mocht em zo toch op het feestje zijn?En dan moet die mens werken ipv feesten, ook tof![]()
Is er een telefoonnummer waar we kunnen stemmen?Had hier onlangs gezet dat ik tegen alle verwachtingen in op gesprek mocht voor een vacature.
Awel, mag dus naar volgende ronde. Volgende vrijdag weet ik of ik in de "finale" raak. Nu nog 5 kandidaten waaruit ze er 2 kiezen die elk een dag mogen gaan meewerken om daaruit hun keuze te maken.
Allen duimen voor Remake. :unsure;:
Eens zien waar ik een 077 nummer kan aanvragen.Is er een telefoonnummer waar we kunnen stemmen?
Idd, vriendenkring van hem zijn ook vrienden van de Regi.Of goeie vriend van Regi
nickireda.itch.io
Achteraf gezien maken we ons vaak zorgen om de verkeerde zakenDeze week twee keer heel goed nieuws gekregen. Allebei dingen waar ik me zorgen over maakte en die op de best mogelijke manier zijn afgelopen.
Wat wordt er dan allemaal gevraagd?95/100 gehad voor mijn labo van M365. Had het wel verwacht maar toch blij dat er delen van mijn opleiding eindelijk leuk zijn en goed gaan. Voordien CCNA gehad en dat was echt mijn ding niet.
Van M365? Goh twee VM's aanmaken, 365 installeren, 20 mensen van een bedrijf erin zetten met een csv, die in departementen steken, zorgen dat ze allemaal Teams hebben, Sharepoint maken voor elk departement, instellingen doen per departement, bepaalde security instellen op mails en docs, beetje in Azure instellen, etc. Liefst zoveel mogelijk in Powershell was ook gevraagd.Wat wordt er dan allemaal gevraagd?