Je glimlach van vandaag

de doosjes of de schroeven?
hahaha, doet me denken aan toen ik nog bij Caterpillar in het magazijn werkte.
Als je daar een order kreeg om bijeen te verzamelen en er stond op 600 schroeven dan hoopte je toch heel hard dat ze per 100 waren verpakt.
dan kwam je aan aan die locatie en zag je dat het aparte schroeven waren van 1kg elk ofzo :cautious:

M'n 2de snelste 7km ooit gelopen en erna nog 10 rondjes afwisselend zaktraining en kettlebell swings.

Lang geleden dat ik nog es zo diep ben gegaan en zo lang. Love it 😍

Ons bedrijf stopt ermee... Wat op zich geen glimlach is maar ik heb mij er goed op voorbereid, al nieuwe plannen ingezet die in Februari beginnen dus ik ben in een goeie positie. Oude ik zou naiëf afgewacht hebben en dan nu mega gepanikeerd hebben. Ik ben blij dat er eindelijk een beslissing is genomen en ik weet waar we staan. Ik ben klaar voor 't volgende!

Ons bedrijf stopt ermee... Wat op zich geen glimlach is maar ik heb mij er goed op voorbereid, al nieuwe plannen ingezet die in Februari beginnen dus ik ben in een goeie positie. Oude ik zou naiëf afgewacht hebben en dan nu mega gepanikeerd hebben. Ik ben blij dat er eindelijk een beslissing is genomen en ik weet waar we staan. Ik ben klaar voor 't volgende!
Ons bedrijf als in u eigen bedrijf of het bedrijf waarvoor je werkt? En in Feb begin je dan ergens anders?

De overvloed aan muziek die te vinden is, zoveel verschillende stijlen.
Altijd wel een pareltje te vinden.

Ik vond het liedje van "vechter" van Camille wel goed klinken op de radio.
Eens opgezet op youtube.
Damn. Dat is toch echt wel een topper.
Buiten het onbetwistbare feit dat die er super uit ziet, is dat toch wel machtig gezongen.
Diee Regi weet ze wel altijd te vinden. Goeie speurneus nondedju.

Ik vond het liedje van "vechter" van Camille wel goed klinken op de radio.
Eens opgezet op youtube.
Damn. Dat is toch echt wel een topper.
Buiten het onbetwistbare feit dat die er super uit ziet, is dat toch wel machtig gezongen.
Diee Regi weet ze wel altijd te vinden. Goeie speurneus nondedju.

maar dan staat die heel dat begin te faken dat hij piano speelt en kan ik hem niet meer serieus nemen.

Dat hij gewoon zijn synth lijn speelt en er mee leert leven dat het OK is dat mensen zien dat hij niet alles zelf doet.

Ja Regi zijn fake moves.. Maar dat zijn we al 20 jaar van hem gewend. Dat trek in mij niet meer aan.
Ik ben eens naar een trouwfeest van een vriend geweest waar hij kwam draaien. Sfeer direct x10 ze.
Tis onnozel hé, want als iemand anders daar net hetzelfde had gedraaid was dat helemaal niet zo wauw geweest.

Terug
Bovenaan