Zolang ze maar geen kort rokske draait of ze kan hare psycholoog titel terug geven!Ze is master in de forensische en juridische psychologie![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zolang ze maar geen kort rokske draait of ze kan hare psycholoog titel terug geven!Ze is master in de forensische en juridische psychologie![]()
Koe kunt ge daar nu overschot van hebben?!![]()
Netjes leeggelikt ik de pmd-zak bedoel je?
eeeeuuuuh![]()

Dat is een beginJoepie , eerste post !![]()

OepsDie koe van excite had mijn autocorrect helemaal overstuur gemaakt?![]()

hahaha, doet me denken aan toen ik nog bij Caterpillar in het magazijn werkte.de doosjes of de schroeven?

Wie niet. Gewoon diep gaan.Zaktraining.. doe ik ook vaak![]()

Ons bedrijf als in u eigen bedrijf of het bedrijf waarvoor je werkt? En in Feb begin je dan ergens anders?Ons bedrijf stopt ermee... Wat op zich geen glimlach is maar ik heb mij er goed op voorbereid, al nieuwe plannen ingezet die in Februari beginnen dus ik ben in een goeie positie. Oude ik zou naiëf afgewacht hebben en dan nu mega gepanikeerd hebben. Ik ben blij dat er eindelijk een beslissing is genomen en ik weet waar we staan. Ik ben klaar voor 't volgende!
Bedrijf waarvoor ik werk. In Februari begint mijn nieuwe opleiding.. Ik moet enkel nog iets parttime zoeken maar heb wel nog wat tijd en reserve daarvoor.Ons bedrijf als in u eigen bedrijf of het bedrijf waarvoor je werkt? En in Feb begin je dan ergens anders?
maar dan staat die heel dat begin te faken dat hij piano speelt en kan ik hem niet meer serieus nemen.Ik vond het liedje van "vechter" van Camille wel goed klinken op de radio.
Eens opgezet op youtube.
Damn. Dat is toch echt wel een topper.
Buiten het onbetwistbare feit dat die er super uit ziet, is dat toch wel machtig gezongen.
Diee Regi weet ze wel altijd te vinden. Goeie speurneus nondedju.