Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En waarom zou je iets anders willen kopen?Goh ik zou zo graag verkopen voor de enorme winst die ik zou kunnen maken. Maar Jah.. Wat moet je dan kopen. De prijzen zijn gestegen en dan kun je met je wjnst enkel weer hetzelfde soort huis kopen.
Als ik hier een lap van 8a zou kunnen kope, niet op een steenweg, voor 200k, dan koop ik het direct.Tis hoe ge zegt; als ik een lap grond had die ik kan verkopen aan 200.000€ dan doe ik dat. Als er zotten zijn die dat willen eraan geven
En als je dan ook nog ziet wat voor huizen, nee, villa’s men tegenwoordig zet
Dadelijk let ingerichte tuin, terras, omheining…
Ofwel betalen die mensen zich gewoon blauw aan hun lening, ofwel doe ik iets verkeerd
Wtf!! Hoeveel kost bij u de grond dan?Als ik hier een lap van 8a zou kunnen kope, niet op een steenweg, voor 200k, dan koop ik het direct.
Beide eigenlijk. Nuja aan de andere kant hoe groter hoe meer werk er aan is ook.En waarom zou je iets anders willen kopen?
Groter? Locatie?
laatste keer dat een stuk van 8a te koop kwam was het 330k, heeft niet lang te koop gestaan. (Dure regio)Wtf!! Hoeveel kost bij u de grond dan?
Ik vind dat zalig! Dat zou mijn glimlach van de dag zijn!Ergens zit hier een bende bakvissen ‘Let it go’ te zingen.![]()

Dat lijkt op zo een treintjes achtbaan van walibi![]()
Screenshot-20210625-061116-2 hosted at ImgBB
Afbeelding Screenshot-20210625-061116-2 gehost op ImgBBibb.co

Life is like a rollercoaster: ge schreeuwt en roept, ge wordt misselijk, ge komt vol blauw plekken te staan en voor ge het weet is het al gedaan.Dat lijkt op zo een treintjes achtbaan van walibi![]()
eerder als een penis, keihard en nooit lang genoegLol
Life is like a rollercoaster: ge schreeuwt en roept, ge wordt misselijk, ge komt vol blauw plekken te staan en voor ge het weet is het al gedaan.

Klinkt als een one night stand met @Booka Shade .Lol
Life is like a rollercoaster: ge schreeuwt en roept, ge wordt misselijk, ge komt vol blauw plekken te staan en voor ge het weet is het al gedaan.
Hoe weet jij dat?Klinkt als een one night stand met @Booka Shade .
flirten moet ge in zwam doen he Loser.Klinkt als een one night stand met @Booka Shade .
Mijn madam is er ook zo eentje, die gaat van wit -> rood -> vellekes -> wit.Mijn rood verbrand is enige tekenen aan het vertonen van bruinheid.
Dat lukt me normaal nooit ik was al in de acceptatiefase dat mijn huid slechts de kleuren wit en rood kon krijgen.
Zegt ze maar dat ze niet alleen is dan!Mijn madam is er ook zo eentje, die gaat van wit -> rood -> vellekes -> wit.