Je glimlach van vandaag

Ik wil graag @kay-gell bedanken om onderstaande post te maken:

Hij heeft duidelijk mijn post gelezen dat het forum vandaag interessant moest zijn, en boy oh boy. Ik voel het in mijn kleine teen dat dat ne plezante gaat worden.

Ik wil graag @kay-gell bedanken om onderstaande post te maken:

Hij heeft duidelijk mijn post gelezen dat het forum vandaag interessant moest zijn, en boy oh boy. Ik voel het in mijn kleine teen dat dat ne plezante gaat worden.

Zo ben ik hé.
Altijd om anderen geven, ik ben eigenlijk een beetje de Moeder Theresa hier.

Mijn belastingaangifte ingevuld. Ik had er wat stress voor omdat ik voor het eerst een rekening in het buitenland + aandelen heb (via werkgever), maar de aangifte daarvan was eenvoudiger dan ik had gevreesd.
Nu al? Dat is meer dan een maand te vroeg:oops:

Nu al? Dat is meer dan een maand te vroeg:oops:
Waarom tot morgen uitstellen wat je vandaag kan doen. 🤷‍♀️

Ik heb de afgelopen jaren geleerd om van die relatief snelle taken waar ik tegen op zie, niet uit te stellen, maar zo snel mogelijk aan te pakken. Uiteindelijk kostte het piekeren over "oh nee ik moet x en y nog doen" mij altijd meer energie dan het taakje zelf.

f65d7904-c53f-11eb-b992-c4de908d73d1_web_scale_0.1143838_0.1143838__.jpg

ik denk dat ge nog even gaat moeten wachten madammeke :rofl:

Kopje koffie, alle ramen open gezwierd dus een deugddoend briesje doorheen het huis, vogelgekwetter, nauwelijks overstemd door Stromae op de radio...
GOEIEMORGEN WERELD! 😍

Kopje koffie, alle ramen open gezwierd dus een deugddoend briesje doorheen het huis, vogelgekwetter, nauwelijks overstemd door Stromae op de radio...
GOEIEMORGEN WERELD! 😍
Om 5:18.

De enkele keren dat ik zo vroeg opsta, is wanneer ik een reis moet halen.

🙈 Ik was toen al anderhalf uur wakker, maar de overbuur was zijn hond kwijt, toen ik opstond zag ik 'm lopen dus daar eerst nog een uur mee bezig geweest samen met de buren eer die terug thuis was en dan had ik nog mijn huishoudelijk werk gedaan ook 😂

🙈 Ik was toen al anderhalf uur wakker, maar de overbuur was zijn hond kwijt, toen ik opstond zag ik 'm lopen dus daar eerst nog een uur mee bezig geweest samen met de buren eer die terug thuis was en dan had ik nog mijn huishoudelijk werk gedaan ook 😂
Je gaat het deze namiddag minder grappig vinden.

Alleja ik zou zwaar crashen na 14u. Tzal de ouderdom zijn.

Wezen fietsen deze ochtend, van 6u20 tot 8u.
Misschien 10mensen tegengekomen, zalig.

Terug
Bovenaan