Je glimlach van vandaag

Als iemand die van thuis uit ontelbare keren heeft gehoord "moest je nu 5 of 10kg afvallen..."
Ben ik relatief zeker dat, wanneer iemand opmerkingen over mijn gewicht zou geven "om me te stimuleren" mijn liefde wél eens snel zou kunnen verdwijnen 😈

Nuja, ik ben dan ook geen modelleke van 50kg om mee te starten 🤪😂
Bij mij gaat het nu niet direct om het gewicht maar wel een beetje wat je dan eet en of je iets doet van sport al is het gewoon wandelen.

Ik snoep ook wel en drink ook graag een pint maar zorg wel dat ik eerst gewoon normaal gegeten heb en ik sport dan ook nog.

Ik kan me echt ergeren aan mensen die al heel de dag zitten op het werk, dan thuis komen een hoop frieten met mayonaise eten en dan in de zetel liggen met een zak chips. En dan moet je zelfs niet dik zijn. Ik kan daar gewoon niet goed mee omgaan dat je zo kan zijn.

Bij mij gaat het nu niet direct om het gewicht maar wel een beetje wat je dan eet en of je iets doet van sport al is het gewoon wandelen.

Ik snoep ook wel en drink ook graag een pint maar zorg wel dat ik eerst gewoon normaal gegeten heb en ik sport dan ook nog.

Ik kan me echt ergeren aan mensen die al heel de dag zitten op het werk, dan thuis komen een hoop frieten met mayonaise eten en dan in de zetel liggen met een zak chips. En dan moet je zelfs niet dik zijn. Ik kan daar gewoon niet goed mee omgaan dat je zo kan zijn.
Dan is het probleem niet gewicht, maar een bepaalde mindset, waarin je nu ook nog relatief mild overkomt. Nu kan ik je wél vinden in je meer genuanceerde visie 😉

goch, ik kan mij ergeren aan mensen die nog moeten gaan sporten achter hun werk. Doe dan eens wat meer op uw werk he :unsure:

Als ik mijn benen toe doe dus met mijn binnenkant van mijn knieën tegen elkaar dan komen mijn billen nog niet tegen elkaar. Als vent ben je dan toch wel overweight vrees ik.
:wtf: In mijn ogen zijt ge dan extreem mager zuh, of hebt ge o-benen ...
Maar het zal gewoon te wijten zijn aan "andere lichaamsbouw" inderdaad.

Yes ik volg u hier heel hard in. Ik stoor mij ook enorm aan een "ongezonde mentaliteit" bij mensen. Ook bij mijn vriendin, ondanks dat ze helemaal niet te dik is. Ik heb altijd redelijk gezond geleefd, en ik snap maar moeilijk waarom anderen dat niet doen (uitzonderingen buiten beschouwing).

Dus ik ben akkoord met uw post ... behalve het punt over frieten. Als ik friet eet, dan is dat @Tomski-style voor 20€ met een overvloed aan vlezekes en sausekes en bier, net met de bedoeling om te vegiteren in mijne zetel voor de rest van de avond.

:wtf: In mijn ogen zijt ge dan extreem mager zuh, of hebt ge o-benen ...
Maar het zal gewoon te wijten zijn aan "andere lichaamsbouw" inderdaad.

Yes ik volg u hier heel hard in. Ik stoor mij ook enorm aan een "ongezonde mentaliteit" bij mensen. Ook bij mijn vriendin, ondanks dat ze helemaal niet te dik is. Ik heb altijd redelijk gezond geleefd, en ik snap maar moeilijk waarom anderen dat niet doen (uitzonderingen buiten beschouwing).

Dus ik ben akkoord met uw post ... behalve het punt over frieten. Als ik friet eet, dan is dat @Tomski-style voor 20€ met een overvloed aan vlezekes en sausekes en bier, net met de bedoeling om te vegiteren in mijne zetel voor de rest van de avond.
Wees maar gerust dat het hier de vrijdag ook van dat is. Foodcoma erbij gerekend.

O benen heb ik niet maar ben wel vrij mager aan mijn benen. Bovenlichaam is wel iets "struiser"

O benen heb ik niet maar ben wel vrij mager aan mijn benen. Bovenlichaam is wel iets "struiser"
BjX5G7yCIAAPRMP

Maar raar figuur voor ne coureur zuh :wtf:.

Mweh, ik ken eentje die gewoon tijdens haar uren gaat sporten. Uiteraard ambtenaar :p

Heeft geen zak te doen, en is sportverslaafd.

Enkel nu met dat thuiswerken uiteraard.

Heeft ze die dag geen videomeeting, doet ze gewoon haar sportkleren 's morgens al aan.

Het ideaal is dan politieambtenaar zijn bij de Filip & co voor de beveiliging enige dat je moet zijn is aanwezig zijn, 's ochtends aankomen aan het paleis, niet veel te doen, sportenue aan en toerke gaan lopen en fitenessen rond Laken.

Mweh, ik ken eentje die gewoon tijdens haar uren gaat sporten. Uiteraard ambtenaar :p

Heeft geen zak te doen, en is sportverslaafd.

Enkel nu met dat thuiswerken uiteraard.

Heeft ze die dag geen videomeeting, doet ze gewoon haar sportkleren 's morgens al aan.
Moet wel zeggen dat dat bij ons wel goed mee valt. Onze korpschef is niet echt aan volk die profiteerd en als hij dat opmerkt vliegen ze op een dienst waar niemand echt graag zit..

Want ja ontslaan gaat niet zoals in de privé. Maar ik heb vrienden in andere zones waar er idd commissarissen gewoon voor hun raam zitten buiten te kijken heel de dag en hun pc is zelfs niet opgestart.

Overlaatst opleiding gehad via zoom. Lag er daar gewoon 1 te maffen in zijn bed dan nog. OK misschien had hij de nacht gehad, maar zet dan je camera tenminste uit 🙄

Moet wel zeggen dat dat bij ons wel goed mee valt. Onze korpschef is niet echt aan volk die profiteerd en als hij dat opmerkt vliegen ze op een dienst waar niemand echt graag zit..

Want ja ontslaan gaat niet zoals in de privé. Maar ik heb vrienden in andere zones waar er idd commissarissen gewoon voor hun raam zitten buiten te kijken heel de dag en hun pc is zelfs niet opgestart.

Overlaatst opleiding gehad via zoom. Lag er daar gewoon 1 te maffen in zijn bed dan nog. OK misschien had hij de nacht gehad, maar zet dan je camera tenminste uit 🙄
Ik zie vaak vacatures voorbij komen voor statutairen, soms kriebelt het hard.

Zou dan een gewone adm. functie zijn, niv. b

Nu werk ik ook voor de overheid, IT, contractueel via 1 of andere constructie.

Het zijn zotten die werken, heb ik ondertussen wel geleerd.

Gewoon op het gemakske wat adm. werk doen.

Minder loon dan, maar minder shit, routine, benoemd, en een dik pensioen.
Ziektedagen opsparen en nog eens vroeger op pensioen gaan :bow:

Ik zie vaak vacatures voorbij komen voor statutairen, soms kriebelt het hard.

Zou dan een gewone adm. functie zijn, niv. b

Nu werk ik ook voor de overheid, IT, contractueel via 1 of andere constructie.

Het zijn zotten die werken, heb ik ondertussen wel geleerd.

Gewoon op het gemakske wat adm. werk doen.

Minder loon dan, maar minder shit, routine, benoemd, en een dik pensioen.
Ziektedagen opsparen en nog eens vroeger op pensioen gaan :bow:
Minder loon is natuurlijk relatief als je het vergelijkt met hoeveel extra verlof en nog een paar extra feestdagen dat je erbij krijgt.

Er is een administratief bediende bij ons op medisch pensioen gestuurd omdat ze die niet buiten kregen. Ze is 38 jaar oud! Ik had die nooit gezien en dacht dat ze misschien maar een paar jaar meer moest.

Nope. 1 jaar ouder dan ik en al op pensioen. En dan zijn de vreemdelingen de oorzaak van de staatsschuld volgens sommigen.

Fod Fin. en justitie vragen jaarlijks hopen statutairen. Met de 100den.

Vroeger dacht ik van oh nee dan is het elke dag naar Brussel.

Maar tegenwoordig zijn er ook grote satellietkantoren in de kleinere steden, zoals een Hasselt.

Ik zou het gewoon moeten doen.

Ik had zo een vacature eens doorgestuurd van of dat iets was, naar eentje die bij fod fin. werkt.

En zij: "ze verveelt zich, haar dagen duren veel te lang. "

Ik dacht gvd, bevestiging zoveel :p

Een win for life, en die klaagt :p

HLN photoshop skills on point

Screenshot-2021-05-31-215133.png

Stap 1: Google “hotelkamer”
Stap 2: Google “Rode Duivels.png”
Stap 3: Open Photoshop en plakken
Stap 4: Terug in de zon gaan zitten

Terug
Bovenaan