Je glimlach van vandaag

Die luie versie gebruik ik doorgaans ook van mei tot september "want dan kan je makkelijk de dons wegdoen als het te warm wordt" 😏
Maar nu is het nog te koud om te doen alsof dat de echte reden is 😥
Mijn officiële reden is. Een donsdeken is een deken. Een deken wordt bovenop de lakens gelegd. Waarom moeten we dan speciaal gaan doen voor een donsdeken. Het werkt evengoed als een laken en deken combinatie.

Mijn grootmoeder stond met een mond vol tanden toen ik dat zei als kleine jongen van 12 jaar toen ze zei dat ik mijn bed moest opmaken.
Al zorgde dat wel niet dat ik het zo mocht doen :(.

Gaat ge naar daar voor M4 bouten, komt ge met M8 thuis.
Zeker van dat je niet met een 5/32" thuiskomt ?

Mijn glimlach vandaag was ook Facebook. Ik krijg zo een melding ‘we hebben iets moeten verwijderen dat tegen onze richtlijnen ingaat’ Ah… oei… eens zien wat. Blijkt de meme/foto te zijn ‘shoot yourself with small calibers every day to build up a resistance’ (ok hij is flauw) gepost in 2014………. 2014……..

Dat duurde minder 2minuten, dus jij kan het op minder dan 25sec op jouw manier?!
Het duurde langer dan 2.5 minuten, maar soit! Ik verkies mijn manier, een snellere manier om een klusje dat ik hatelijk vind, maakt niet uit op welke manier het moet gebeuren. 🤷🏼‍♀️

Zoals van die zelf-reinigende toiletten, maar dan een zelf-opmakend bed, eentje dat de oude lakens van zich af in de wasmand kan kieperen en automatisch nieuwe lakens kan opleggen. Het enige dat je moet doen is een soort laadbak onder het bed van lakens en kussens voorzien. Daar zou ik best wel wat spaarcenten voor over hebben.

@Tonerider: print dat eens in 3D, danku.

Deze morgen 5k gelopen, cardio
Deze middag 5k gewandeld, stretching ^^

Nu, welverdiend taske kaffe!

Deze morgen 5k gelopen, cardio
Deze middag 5k gewandeld, stretching ^^

Nu, welverdiend taske kaffe!
Ik heb vanmorgen een staske kaffe gedronken zodra ik uit mijn bed kwam, zonder dat ik ook nog maar een poot had uitgestoken. Ben ik nu een echte bourgondier?

Terug
Bovenaan