Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze dacht dat ze er anders niet in kon@Mulan ; waarom hebt ge eigenlijk twee gaten in uw laken geknipt?![]()

Ik dacht al om de scheten kunnen te laten ontsnappenis tegen bloedende tepels. Als ge te veel vruut in bed, kan uw laken beginnen schuren. Lopers hebben dat ook met tshirts.
Same here. Corona is wel de grote boosdoener geweest. Als de restaurants en zo weer normaal open gaan gaan wij onze traditie verder zetten.Straks date-night met de vrouw, eerste keer in langer dan ik mij kan herinneren.
Van ons oorspronkelijk plan om dat toch maandelijks of max tweemaandelijks te doen is de afgelopen jaren weinig overgebleven
dubbelzinnigheid is in de geest, niet in het woord.

als t` dan toch zo`n joy is: waar blijven mn pics tedekke. I have a machine to build.
A dirty mind is a Joy forever!![]()
Discord saves us all!Er mag al eens gezeverd worden, maar de laatste tijd worden de algemene threads steeds vaker "gekaapt" om pagina's lang off topic te flirten / inside jokes te maken, wat een beetje storend begint te worden voor omstaanders. Probeer zelf een beetje in te schatten wanneer het een circlejerk dreigt te worden en ga dan in pm of zwam verder.
zalig gewoonLangs welke kant gaat de worst eruit komen? Want bij u is dat blijkbaar geen evidentieMet een campervan tocht aan het doen en ik begin stilaan te merken dat ik vanmiddag Chili con carne heb gegeten. Mijn compagnon gaat daar wellicht minder blij om worden straks.
.Voorlopig bleef het nog beperkt tot (toxisch) gas!Langs welke kant gaat de worst eruit komen? Want bij u is dat blijkbaar geen evidentie.
Uwe compagnon vindt u waarschijnlijk maar een toxische gast in zijne camper.Voorlopig bleef het nog beperkt tot (toxisch) gas!
Voorlopig bleef het nog beperkt tot (toxisch) gas!
Uwe compagnon vindt u waarschijnlijk maar een toxische gast in zijne camper.

Er is inderdaad nog iets op komst. Ik zou daarvoor naar sanitair gebouw kunnen gaanLet vooral op het gebruik van "voorlopig"....![]()

Ik vermoed dat dat de meest galante oplossing zal zijn, maar je twijfelt zelf nog?Er is inderdaad nog iets op komst. Ik zou daarvoor naar sanitair gebouw kunnen gaan![]()