Je glimlach van vandaag

Straks date-night met de vrouw, eerste keer in langer dan ik mij kan herinneren.
Van ons oorspronkelijk plan om dat toch maandelijks of max tweemaandelijks te doen is de afgelopen jaren weinig overgebleven
Same here. Corona is wel de grote boosdoener geweest. Als de restaurants en zo weer normaal open gaan gaan wij onze traditie verder zetten.

Er mag al eens gezeverd worden, maar de laatste tijd worden de algemene threads steeds vaker "gekaapt" om pagina's lang off topic te flirten / inside jokes te maken, wat een beetje storend begint te worden voor omstaanders. Probeer zelf een beetje in te schatten wanneer het een circlejerk dreigt te worden en ga dan in pm of zwam verder.

maar, maar, ... gij hebt de aanzet gegeven, dus ik dacht dat het met uw permissie was? :headshake:

maar goed: ik zwijg hier al.

Amai, precies stagiaires aan de knoppen tijdens het VTM-journaal vanavond :D

De vaste garde zal aan het genieten zijn van hun verlengd weekend.

Er mag al eens gezeverd worden, maar de laatste tijd worden de algemene threads steeds vaker "gekaapt" om pagina's lang off topic te flirten / inside jokes te maken, wat een beetje storend begint te worden voor omstaanders. Probeer zelf een beetje in te schatten wanneer het een circlejerk dreigt te worden en ga dan in pm of zwam verder.
Discord saves us all!

Met een campervan tocht aan het doen en ik begin stilaan te merken dat ik vanmiddag Chili con carne heb gegeten. Mijn compagnon gaat daar wellicht minder blij om worden straks.

Aan zee toevallig op ne nonkel en tante gebotst en dan maar beslist om iets te gaan eten. Vijf uur bijgebabbeld en van elke minuut deugd gehad :)

Dat zijn van die contacten die door corona zo goed als volledig weggevallen zijn, ondanks dat we die vroeger wel alle maandenhalf ofzo eens zagen. Ook content dat het de eerste keer is in zes maand denkik dat der nog eens iets écht spontaan gebeurde. Mensen tegenkomen, "hebde zin om iets te eten anders?" en hop, op terras gaan zitten :love: zalig gewoon

Met een campervan tocht aan het doen en ik begin stilaan te merken dat ik vanmiddag Chili con carne heb gegeten. Mijn compagnon gaat daar wellicht minder blij om worden straks.
Langs welke kant gaat de worst eruit komen? Want bij u is dat blijkbaar geen evidentie :thinking:.

Terug
Bovenaan