Mr.Fingers
Well-known member
Gaat ge naar daar voor M4 bouten, komt ge met M8 thuis.De zaakvoerder kwam vroeger altijd lullen tegen mij dat alles groter was in zijn winkel want ja, everything is bigger in texas he
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat ge naar daar voor M4 bouten, komt ge met M8 thuis.De zaakvoerder kwam vroeger altijd lullen tegen mij dat alles groter was in zijn winkel want ja, everything is bigger in texas he
Mijn officiële reden is. Een donsdeken is een deken. Een deken wordt bovenop de lakens gelegd. Waarom moeten we dan speciaal gaan doen voor een donsdeken. Het werkt evengoed als een laken en deken combinatie.Die luie versie gebruik ik doorgaans ook van mei tot september "want dan kan je makkelijk de dons wegdoen als het te warm wordt"
Maar nu is het nog te koud om te doen alsof dat de echte reden is![]()
.Zeker van dat je niet met een 5/32" thuiskomt ?Gaat ge naar daar voor M4 bouten, komt ge met M8 thuis.
Ik wou een mopke maken dat er betere JC films zijn maar toen had ik door dat ge het over de Limburgse Xavier hadTime cop op tv
Den enige JC die ik nog op mijn tv wil zien.

Oeioei, je hebt dus luie wijven op uw wei. Voorspelt niet veel goedsZowel mijn dochter als mijn vrouw slapen op dit moment. Héérlijk, die rust.

Moeten die niet koken, kuisen en de was doen terwijl jij pinten gaat pakken?Zowel mijn dochter als mijn vrouw slapen op dit moment. Héérlijk, die rust.
Af en toe moet die een update krijgen hé.Moeten die niet koken, kuisen en de was doen terwijl jij pinten gaat pakken?
Yes, zo doe ik het ook!
Maar ik kruip er wel weer uit eens ik de 4 hoeken vast heb, voor ik begin te zwieperen (mooi woord!)
Duurt alleen 5x langer![]()
Het duurde langer dan 2.5 minuten, maar soit! Ik verkies mijn manier, een snellere manier om een klusje dat ik hatelijk vind, maakt niet uit op welke manier het moet gebeuren.Dat duurde minder 2minuten, dus jij kan het op minder dan 25sec op jouw manier?!

Maarom, waarom er maar 1 minuut aan klooien, wanneer je er met de burrito methode 5 minuten mee bezig kan zijn (vergeet niet dat je eerst je omtrek nog moet binnenste buiten plaatsen...Duurt alleen 5x langer![]()
Ik heb vanmorgen een staske kaffe gedronken zodra ik uit mijn bed kwam, zonder dat ik ook nog maar een poot had uitgestoken. Ben ik nu een echte bourgondier?Deze morgen 5k gelopen, cardio
Deze middag 5k gewandeld, stretching ^^
Nu, welverdiend taske kaffe!
Bwa, dat gaat hier ook zenne, 1 tas per ooglid dak open wil krijgenIk heb vanmorgen een staske kaffe gedronken zodra ik uit mijn bed kwam, zonder dat ik ook nog maar een poot had uitgestoken. Ben ik nu een echte bourgondier?

Kon even goed de glimlach van mijn vriend geweest zijn. Deze namiddag samen met de baby een dutje gedaan. Deed deugdZowel mijn dochter als mijn vrouw slapen op dit moment. Héérlijk, die rust.