Je glimlach van vandaag

Mij is altijd gezegd; ‘een hand vol is meer dan genoeg, al de rest wat ernaast valt is jammer’.
Daarom noemt men dikke borsten ‘jammertetten’

Vetzakken !

Geweldig in de ochtend met wapperde haren te E-steppen, Ergernis was zo opgewonden dat ik de batterij stand uit het oog verloor , kon de laatste kilometers zelf de longen uit mijn lijf steppen .

kip moet in principe lukken, want dat staat mee in het boekje, maar heb dat nog niet geprobeerd.
biefstuk was goed gelukt, worsten ook. Cordon Blue was minder. Dat paneermeel was wat droog en uitgelopen kaas in heel den airfryer :p
DAT IS NIET GOED GELUKT als uw steak vanbuiten en vanbinnen hetzelfde kleur heeft! Barbaar!

Laatst bewerkt:
kip moet in principe lukken, want dat staat mee in het boekje, maar heb dat nog niet geprobeerd.
biefstuk was goed gelukt, worsten ook. Cordon Blue was minder. Dat paneermeel was wat droog en uitgelopen kaas in heel den airfryer :p
Na renovatie garage en keuken stappen we ook over op Air i.p.v. olie, int begin enkel voor frietjes en kroketjes. Als @straight_six met verlof is dan probeer ik wel eens een hamburger of zo 😏

Hopelijk is dat toestel der duivels stuk.

DAT IS NIET GOED GELUKT als uw steak vanbuiten en vanbinnen hetzelfde kleur hebben! Barbaar!
voor mij is het goed als het niet meer rood ziet van binnen en ik er pepersaus over kan smijten
Hopelijk is dat toestel der duivels stuk.
mijn coins zijn op een paar maand 3x in waarde gestegen: als den airfryer kapot gaat koop ik er me 2 nieuwe: ene voor mn frieten of kroketten en ene voor mijn vlees. :eviltongue:

Terug
Bovenaan