Mulan
Well-known member
Ik denk dat je het concept "slaaf" niet goed vat...Kunt ge niet én seksslavin zijn én gelukkig leven?![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat je het concept "slaaf" niet goed vat...Kunt ge niet én seksslavin zijn én gelukkig leven?![]()

Is toch met zo ne bal in uwe mond en een lederen pakje? Die bal hoeft nog niet, maar dat pakje kan verdomd sexy zijnIk denk dat je het concept "slaaf" niet goed vat...![]()

Met borsten van 100 kg per stuk is dat geen lederen pakje meer hehIs toch met zo ne bal in uwe mond en een lederen pakje? Die bal hoeft nog niet, maar dat pakje kan verdomd sexy zijn![]()
Amai nog nie. Ik zou niet weten waar te beginnen.Met borsten van 100 kg per stuk is dat geen lederen pakje meer heh
2 bigbags en enkele spanriemen.Met borsten van 100 kg per stuk is dat geen lederen pakje meer heh
What just happened?@Tonerider watch and learn!

hij is getraumatiseerd omdat ik een biefstuk heb klaar gemaakt in de airfryer en sinds ik ontdekt heb dat dit gaat al mijn vlees in de airfryer smijt.What just happened?![]()
O wow, da lukt of wa? Kip al geprobeerd?hij is getraumatiseerd omdat ik een biefstuk heb klaar gemaakt in de airfryer en sinds ik ontdekt heb dat dit gaat al mijn vlees in de airfryer smijt.
Neen dat gaat niet!O wow, da lukt of wa? Kip al geprobeerd?
kip moet in principe lukken, want dat staat mee in het boekje, maar heb dat nog niet geprobeerd.O wow, da lukt of wa? Kip al geprobeerd?

DAT IS NIET GOED GELUKT als uw steak vanbuiten en vanbinnen hetzelfde kleur heeft! Barbaar!kip moet in principe lukken, want dat staat mee in het boekje, maar heb dat nog niet geprobeerd.
biefstuk was goed gelukt, worsten ook. Cordon Blue was minder. Dat paneermeel was wat droog en uitgelopen kaas in heel den airfryer![]()
I like me meats flame grilledNeen dat gaat niet!
Na renovatie garage en keuken stappen we ook over op Air i.p.v. olie, int begin enkel voor frietjes en kroketjes. Als @straight_six met verlof is dan probeer ik wel eens een hamburger of zokip moet in principe lukken, want dat staat mee in het boekje, maar heb dat nog niet geprobeerd.
biefstuk was goed gelukt, worsten ook. Cordon Blue was minder. Dat paneermeel was wat droog en uitgelopen kaas in heel den airfryer![]()

kip moet in principe lukken, want dat staat mee in het boekje, maar heb dat nog niet geprobeerd.
Ik lees dit terwijl ik de commentaarstem van uw dashcamfilmpjes erbij denk/hoor; goud waardDAT IS NIET GOED GELUKT als uw steak vanbuiten en vanbinnen hetzelfde kleur hebben! Barbaar!

DAT IS NIET GOED GELUKT als uw steak vanbuiten en vanbinnen hetzelfde kleur hebben! Barbaar!
voor mij is het goed als het niet meer rood ziet van binnen en ik er pepersaus over kan smijtenDAT IS NIET GOED GELUKT als uw steak vanbuiten en vanbinnen hetzelfde kleur hebben! Barbaar!
mijn coins zijn op een paar maand 3x in waarde gestegen: als den airfryer kapot gaat koop ik er me 2 nieuwe: ene voor mn frieten of kroketten en ene voor mijn vlees.Hopelijk is dat toestel der duivels stuk.