Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welkom kenner, voor zover ik weet ben jij de tweede persoon op deze aardkloot die Suicide Squad weet te appreciëren.Suicide squad aan 't kijken.
Harley Quinn![]()
).Enkel Harley Quin denk ikWelkom kenner, voor zover ik weet ben jij de tweede persoon op deze aardkloot die Suicide Squad weet te appreciëren.
(Ik vond die ook echt wel ok).

Ook dan is hij nog steeds een kenner!Enkel Harley Quin denk ik![]()
.
.Welkom kenner, voor zover ik weet ben jij de tweede persoon op deze aardkloot die Suicide Squad weet te appreciëren.
Enkel Harley Quin denk ik![]()

@Tonerider watch and learn!Lekkere vleesjes binnen van op de BBQ:
- Cote à l'os
- Kippenbrochette
- Gemarineerde ribbetjes
- Rundsbrochette
Ow yea![]()
veel te veel moeite en veel te veel kuis achteraf om zelf te doen, maar als ge me dat geeft ga ik dat wel met meer smaak opeten dan het airfryer gedoe.@Tonerider watch and learn!
Mindbreaker:Kzou sterven en als ne 100kg blok beton op uw betaald verzetje liggen waardoor die een hongersdood sterft toch niet onder een goeie dood klasseren.
Ik denk dat ge het concept van een dilemma niet zo goed snaptMindbreaker:
Je leeft een lang en gelukkig leven (130 jaar) als plat van voor, maar geen aandacht van mannen.
Of je leeft maar 60 jaar, je hebt echter wel heel grote borsten, zeker 100kg per borst, plus je bent de seksslavin van gans dit forum, maar toch voornamelijk die van @Nahrtent.
Ik denk dat hij wel meerdere zaken niet snapt.Ik denk dat ge het concept van een dilemma niet zo goed snapt
Mindbreaker:
Je leeft een lang en gelukkig leven (130 jaar) als plat van voor, maar geen aandacht van mannen.![]()
Of je leeft maar 60 jaar, je hebt echter wel heel grote borsten, zeker 100kg per borst, plus je bent de seksslavin van gans dit forum, maar toch voornamelijk die van @Nahrtent.

Fuck they're multiplying.Welkom kenner, voor zover ik weet ben jij de tweede persoon op deze aardkloot die Suicide Squad weet te appreciëren.
Kunt ge niet én seksslavin zijn én gelukkig leven?Hmmmzzz... Lastige.. Lang en GELUKKIG leven of seksslavin zijn... So hard to choose...![]()

Toch niet met borsten van 100kg het stuk.Kunt ge niet én seksslavin zijn én gelukkig leven?![]()
Ik denk trouwens niet dat ge dat als vent op wilt hebben liggen. Dan zijt ge als man eerder ‘de bitch’ denk ikToch niet met borsten van 100kg het stuk.