Je glimlach van vandaag

Lekkere vleesjes binnen van op de BBQ:

- Cote à l'os
- Kippenbrochette
- Gemarineerde ribbetjes
- Rundsbrochette

Ow yea 🤤

Voor het eerst in lang een niet-corona dagje gehad!
Terrasje gedaan, lekker gegeten bij de Italiaan, de tijd compleet uit het oog verloren en dat allemaal met fijn gezelschap dat niet verstopt moest worden achter een mondmasker! 💪☀️

Laatst bewerkt:
Enkel Harley Quin denk ik 😀
Ook dan is hij nog steeds een kenner! :D

Ik heb hier net twee uur ofzo kampioenenstickers in een stickerboek geplakt, niet voor een jonger neefje of nichtje ofzo neenee puur voor mezelf, and I loved it :love: .

K mis er wel nog zes van de 80 :( .

Krijg hier weer wat binnen op mijn fb-feed. :rofl:

Bijlagen

• IMG_0059.jpg
    IMG_0059.jpg
    449,9 KB · Weergaven: 16
Kzou sterven en als ne 100kg blok beton op uw betaald verzetje liggen waardoor die een hongersdood sterft toch niet onder een goeie dood klasseren.
Mindbreaker:

Je leeft een lang en gelukkig leven (130 jaar) als plat van voor, maar geen aandacht van mannen. :sop:

Of je leeft maar 60 jaar, je hebt echter wel heel grote borsten, zeker 100kg per borst, plus je bent de seksslavin van gans dit forum, maar toch voornamelijk die van @Nahrtent.

Mindbreaker:

Je leeft een lang en gelukkig leven (130 jaar) als plat van voor, maar geen aandacht van mannen. :sop:

Of je leeft maar 60 jaar, je hebt echter wel heel grote borsten, zeker 100kg per borst, plus je bent de seksslavin van gans dit forum, maar toch voornamelijk die van @Nahrtent.
Ik denk dat ge het concept van een dilemma niet zo goed snapt

Mindbreaker:

Hmmmzzz... Lastige.. Lang en GELUKKIG leven of seksslavin zijn... So hard to choose... 🤔🤔🤔

Terug
Bovenaan