Je glimlach van vandaag

Och, er zij ergere manieren om te sterven vind ik. Tot de laatste minuut fysiek kunnen doen wat je wil, daar wil ik gerust voor tekenen.
Ik denk niet dat er veel betere zijn.
Behalve dan misschien op uw 85ste sterven tijdens de "daad" aan een hartinfarct :D

Ik denk niet dat er veel betere zijn.
Behalve dan misschien op uw 85ste sterven tijdens de "daad" aan een hartinfarct :D
Kzou sterven en als ne 100kg blok beton op uw betaald verzetje liggen waardoor die een hongersdood sterft toch niet onder een goeie dood klasseren.

Laatst bewerkt:
Gohja, België is nu ook wel een land waar mentaal welzijn eerder een taboe-onderwerp is. Bij de jongere generatie is dat al minder het geval, maar onze ouders en zeker grootouders? Ik denk dat het standaardantwoord was "ik ben toch niet zot?" moest je een psycholoog suggereren. Dus ik denk dat daar vooral een hele hoop depressies en andere zaken onder de radar zijn gebleven, want ieder huisje had zijn kruisje en doe maar normaal da's al gek genoeg. Sowieso dat mijn grootvader, eigenlijk een klootzak van een man, mentale littekens had van de oorlog.

Maar voor de buitenwereld moest dat allemaal verborgen blijven, de vrouw afranselen of je doodzuipen was iets privé. Dus eerlijk, pak die "gelukkig" maar met een zak zout.
Ik vind daarentegen mezelf een vrij gelukkige mens. Niks te kort komen, een goei gezondheid (houden zo), een fijn gezin, een eigen plekje onder de zon. Ik zou niet teveel willen veranderen.

Ik vind daarentegen mezelf een vrij gelukkige mens. Niks te kort komen, een goei gezondheid (houden zo), een fijn gezin, een eigen plekje onder de zon. Ik zou niet teveel willen veranderen.
Wat zou je überhaupt nog kunnen veranderen? Behalve dan de nog beter betaalde job of nog grotere wagen.

het grote nadeel van die social media idd.

kijk ook naar strava, er is altijd wel iemand beter/sterker/sneller gezien de hele wereld mag meedoen. vroeger was je gewoon top in je lokale cafe en was je daar gelukkig mee.

zouden ze eigenlijk moeten mogelijk maken, enkel resultaten zien van mensen binnen een straal van 10km van je huis ofzo :D

Van strava vind ik het wel motiverend als er zijn die beter zijn en als je ook ziet dat je ook niet bij de minste zit.

Tegenwoordig zit ik veel minder op social media. Maar ik kan het ondertussen wel beter plaatsen.

Vroeger dacht ik ook van amai iedereen doet dit en dat en wij niet.

Maar als ik dan de buren bekijk met hun perfecte leventje volgens Facebook maar dan hoor dat er hele dagen spel en miserie is dan weet ik genoeg. En meestal zijn het juist deze die het meest vanal op Facebook posten aangezien ze uit de likes hun geluk moeten halen.

Ik ga volledig met jou akkoord hoor, er kan altijd iets "beter", maar gelukkig zijn is een gevolg van tevreden zijn met je situatie. En laat ons eerlijk zijn, in België opgroeien in een "normaal" gezin helpt al heel wat bij die situatie. Het leven hier is redelijk easy-mode.

Het was vroeger enkel algemeen beter als je dat wat overromantiseert volgens mij. Ik zou het leven van mijn ouders, laat staan grootouders niet echt liever gehad hebben.

Kzou sterven en als ne 100kg blok beton op uw betaald verzetje liggen waardoor die een hongersdood sterft toch niet onder een goeie dood klasseren.
Ik wou er nog bij schrijven dat dat voor de partner wel zou 'wegen' , maar dan eerder in psychologische zin .

Kinderen die een wat minder dure smaak hebben in de frituur?

Ja, als ik dan wel iets moet kiezen.. :lol:

Of wat vaker hier gaan eten voor hetzelfde geld

d5we2QE.jpg

hier opt werk ooit eens iemand zijn cv doorgestuurd.

Parkietje69( at )hotmail.com of zoiets wast.... I mean.. the fuk dude.. Be professional....
Ik heb al van deze intelligente exemplaren een interview mogen afnemen:
partygirl69
hottubgurl
grotefritmettartaar
bigdickjoey
en igotyellowfever

Daarna heb ik mijne recruiter maar buiten gesmeten. (die eerste 2 heb ik nog getwijfeld aan te nemen :unsure:)

Terug
Bovenaan