Muscleduck
Well-known member
Man wa ne CLASSIC hahaha. In geen eeuwen nog gezien.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
(en met de vrouwen/vriendinnen .
)Dus samen met een ander koppel.Morgen naar de kroeg met de amigo's(en met de vrouwen/vriendinnen .
)
Meerdere, Ja weet het zal een probleem zijn zeker, dan mag het gesloten blijven .al die shit .Dus samen met een ander koppel.

Sorry om je bubbel te doorprikken.Meerdere, Ja weet het zal een probleem zijn zeker, dan mag het gesloten blijven .al die shit .![]()
wtf did I just watch?age restricted, dat moet ik zooooo gaan bekijken nu![]()

"Ayyo is yo boy pipelaya"damnit, waarom heb ik dat ook bekeken? Dacht dat de moeder ging binnen komen en ze een whoop your ass ging geven. so disappointed.

Not gonna happen.Als t weer wordt zoals vandaag, laat maar komen.
Feit feit, nu vandaag gaven ze ook regen dacht ik en k ben ook gaan tennissen en wandelen in een zeer schoon zonneke, let's hopeNot gonna happen.
. Om 17u in ieder geval een semi-overdekt restaurantbezoek dat sowieso doorgaat dan
.Tijdens het scrollen door men yt favorites voor muziekvideo's dit goud nog eens tegengekomen. Kan niet geloven dat dit 14 jaar later nog online staat.

Ik laat het over aan de die hards, moet toch trouwens werken vandaag dus.Toch al enkele festivals overleeft in de gietende regen dus …….![]()
Wat doe jij eigenlijk van werk?Ik laat het over aan de die hards, moet toch trouwens werken vandaag dus.