Muscleduck
Well-known member
Ne videocall gehad me een klant en 'k was eens blij dat ik niet hele dagen dezelfde 3 gezichten moe zien (het mijne nie inbegrepen). Miljaarde da gaat deugd doen van weer op terras te mogen!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Al dat stoefen of instagram met uw bokstrainingen en dan pepperspray nodig hebbenWas gisteren hier naar de colruyt gegaan en wil net op de parking vertrekken.
Zie ik daar ineens een soccermom in hare BMW 2 met hare kleine op de parking opgereden komen vol in paniek. Ge kent dat type wel zo vol pretentie op haar smoel alsof de wereld rond haar draait.
Ze riep nog iets dat ze verkeerd geritst had ofzo door het raam en of er ergens een kerk was waar ze kon gaan biechten voor haar zonde.
Nu goed, ik vond dat al redelijk komisch. Maar wacht!
Komt daar ineens ne halve gare met ook zijne kleine op de achterbank de parking opgereden. En roept em nog iets à la "risten is verplicht gij kalle".
Ik vond dat al gek want "kalle" hoor ik nu niet vaak in Limburg.
Snel keek ik rond mij om te zien of het geen verborgen camera of opname betrof van een (langverwacht) nieuw seizoen van "In de gloria", maar het bleek dus echt realiteit.
Blijkbaar zijn er mannen die vrouwen met ne kleine op de achterbank achtervolgen op de parking van de colruyt omdat ze niet juist geritst hebben.
Bij den Aldi had ik zo nog iets verwacht, maar hier toch niet?
Soit, back on track. Probeert die man die soccermom toch wel niet de pas af te snijden op het midden van die parking. Nu, ik had mijne mopshond op de achterbank zitten, maar daar kan ik niet naar zien in zulke crisissituaties, dus ik moest iets doen! Eerst toeterde ik, tot groot jolijt van mijne mopshond maar het was serious business hier!
Die marginale dwiep had zijn raam openstaan (ahja anders kon de soccermom hem niet horen roepen).
Dus ik pak mijne pepperspray, zoals elke jonge vader (al is het van ne mopshond) wel heeft liggen in zijne auto, stap uit en geef die natuurlijk een goeie dosis recht op zijn gezicht.
En sluit af door te zeggen "no more mister nice guy".
Waarom ik plots in het Engels een statement wilde maken ontgaat mij nu ook. Maar in de films staat dat altijd stoer dus ja.
Alweer een crisis opgelost!
Dat zal toch minstens ne dag duren voor die te goei naar een scherm gaat kunnen kijken of typen se!

Al dat stoefen of instagram met uw bokstrainingen en dan pepperspray nodig hebben![]()
Gewoon je vriendin erop afsturen heBoksen is pas voor als ik écht, écht no more mister nice guy ben.

Lol ik lees dit nu pas. Tag me toch eens als je zulke funny shit postWas gisteren hier naar de colruyt gegaan en wil net op de parking vertrekken.
Zie ik daar ineens een soccermom in hare BMW 2 met hare kleine op de parking opgereden komen vol in paniek. Ge kent dat type wel zo vol pretentie op haar smoel alsof de wereld rond haar draait.
Ze riep nog iets dat ze verkeerd geritst had ofzo door het raam en of er ergens een kerk was waar ze kon gaan biechten voor haar zonde.
Nu goed, ik vond dat al redelijk komisch. Maar wacht!
Komt daar ineens ne halve gare met ook zijne kleine op de achterbank de parking opgereden. En roept em nog iets à la "risten is verplicht gij kalle".
Ik vond dat al gek want "kalle" hoor ik nu niet vaak in Limburg.
Snel keek ik rond mij om te zien of het geen verborgen camera of opname betrof van een (langverwacht) nieuw seizoen van "In de gloria", maar het bleek dus echt realiteit.
Blijkbaar zijn er mannen die vrouwen met ne kleine op de achterbank achtervolgen op de parking van de colruyt omdat ze niet juist geritst hebben.
Bij den Aldi had ik zo nog iets verwacht, maar hier toch niet?
Soit, back on track. Probeert die man die soccermom toch wel niet de pas af te snijden op het midden van die parking. Nu, ik had mijne mopshond op de achterbank zitten, maar daar kan ik niet naar zien in zulke crisissituaties, dus ik moest iets doen! Eerst toeterde ik, tot groot jolijt van mijne mopshond maar het was serious business hier!
Die marginale dwiep had zijn raam openstaan (ahja anders kon de soccermom hem niet horen roepen).
Dus ik pak mijne pepperspray, zoals elke jonge vader (al is het van ne mopshond) wel heeft liggen in zijne auto, stap uit en geef die natuurlijk een goeie dosis recht op zijn gezicht.
En sluit af door te zeggen "no more mister nice guy".
Waarom ik plots in het Engels een statement wilde maken ontgaat mij nu ook. Maar in de films staat dat altijd stoer dus ja.
Alweer een crisis opgelost!
Dat zal toch minstens ne dag duren voor die te goei naar een scherm gaat kunnen kijken of typen se!

Gewoon je vriendin erop afsturen he
Ge gaat uzelf toch niet moe maken zeker!

Hoe rap gaat zo een karreke?Mja die rijdt nu in zo een Benidorm Bastard karreke das ni zo intimiderend meer![]()

Ge moet daar messen aanhangen zoals in Gladiator.Mja die rijdt nu in zo een Benidorm Bastard karreke das ni zo intimiderend meer![]()
Eerder: al dat stoefen over uw prestaties op de pot, maar dan wel pepperspray nodig hebben om aanvallers af te weren.Boksen is pas voor als ik écht, écht no more mister nice guy ben.

Hoe rap gaat zo een karreke?![]()
Iepreneh? Of hoe spreek je da uit? Enni?Kmoest even nadenken, maar je bedoelt "enni".
Tja, als je plots het schijt moest krijgen van uw inrichtingdie foto`s soms op immosites:
![]()
al da wc-papier![]()
Veel wc-papier, 3 lichtbronnen uit verschillende hoek op het bed, ...die foto`s soms op immosites:
![]()
al da wc-papier![]()