Details graag, anders kunnen wij ons oordeel niet vellen.Alé, datum gekregen voor rechtzaak die ik aangespannen heb begin 2020. Half juni mag ik al gaan! Echt supervlot.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Details graag, anders kunnen wij ons oordeel niet vellen.Alé, datum gekregen voor rechtzaak die ik aangespannen heb begin 2020. Half juni mag ik al gaan! Echt supervlot.
Vlaanderen? Brussel?Alé, datum gekregen voor rechtzaak die ik aangespannen heb begin 2020. Half juni mag ik al gaan! Echt supervlot.
Vlaanderen.Vlaanderen? Brussel?
Lang verhaal relatief kort. Mijn vriendin rijdt met mijn auto als ze in de flank wordt aangereden door een oude vrouw die geen voorrang verleent. Oude vrouw bleek over valse documenten te beschikken waardoor haar verzekering zich terugtrekt en ik zelf moet opdraaien voor de kosten. Ik klaag ze aan via politierechtbank, die seponeert om een of andere reden de zaak, waarna mijn advocaat het naar de burgerlijke rechtbank brengt. Dit is ondertussen 15 maand geleden, dus 16 maand na de aanklacht, wordt er een zaak gemaakt.Details graag, anders kunnen wij ons oordeel niet vellen.
Het beste. West-Vlaanderen, meerbepaald Ieper.Welk arrondissement?
Dus uw vrouw is aangereden door paard en kar?Het beste. West-Vlaanderen, meerbepaald Ieper.

En dat paard had valse documenten?Dus uw vrouw is aangereden door paard en kar?![]()
Twas nog een paard van den Duits dat ze opgegraven hebben!En dat paard had valse documenten?
EneHet beste. West-Vlaanderen, meerbepaald Ieper.
Kmoest even nadenken, maar je bedoelt "enni".
Kmoest even nadenken, maar je bedoelt "enni".
JaaneKmoest even nadenken, maar je bedoelt "enni".
Joan damme zegnJaane
Damn, dat ze die eens en masse inzetten in gebieden bezet door terreurgroepen.