Dus als ik het goed begrijp kan jij niet elke dag frietjes eten zoals daarnet gezegd?Chance dat de frituur hier vandaag dicht is![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus als ik het goed begrijp kan jij niet elke dag frietjes eten zoals daarnet gezegd?Chance dat de frituur hier vandaag dicht is![]()
Fysiek wel, en uiteraard als ik niet te lui ben om zelf ook soms te bakken.Dus als ik het goed begrijp kan jij niet elke dag frietjes eten zoals daarnet gezegd?
Zo'n plopworst na een avondje frieten kan toch echt wel smaken hoor.Hoera frietjes. Dit zal @coldplayke heel leuk vinden![]()
Ik zou er zomaar spontaan van kunnen gaan zingenZo'n plopworst na een avondje frieten kan toch echt wel smaken hoor.
Je moet eens zelf verse frieten bakken. Da's pas goed. Geen frituur voor nodig. Met wat goede mammoet saus, laat het u smaken.Chance dat de frituur hier vandaag dicht is![]()
Nee. Dat hou ik enkel voor verjaardagen.Ik zou er zomaar spontaan van kunnen gaan zingen
Dat doet met denken aan die keer dat die kabouter jarig was, volgens mij hebben ze daar echt een toplied voor gemaakt. Alleen weet ik niet meer zo goed hoe het gaat, mssh dat @coldplayke ons hier wel mee kan helpenNee. Dat hou ik enkel voor verjaardagen.

Frieten in de oven! Van McCain wel he!Elke keer ik hier die die frietdiscussie lees krijg ik zin in friet. Dus stop met erover te praten, want ik kan moeilijk elke dag friet gaan eten. Allé, ik zou het kunnen. Maar dat is nu ook niet zo enorm gezond![]()
Ik denk dat ge de reden voor uw bans niet verder moet zoeken. Frieten in de oven, zo’n mensen moesten ze opsluiten!Frieten in de oven! Van McCain wel he!
Ik denk dat ge de reden voor uw bans niet verder moet zoeken. Frieten in de oven, zo’n mensen moesten ze opsluiten!

Ssssshhhhhh, laat de mods hun gang gaan.Ik zou uwe zin nog eens lezen. Nu wilt ge geband worden en GEEN potatoes country hebben.
Gaan die fritten bakken?Ssssshhhhhh, laat de mods hun gang gaan.

Eet mss eens iets anders dan dat gefrituurd kan wordenElke keer ik hier die die frietdiscussie lees krijg ik zin in friet. Dus stop met erover te praten, want ik kan moeilijk elke dag friet gaan eten. Allé, ik zou het kunnen. Maar dat is nu ook niet zo enorm gezond![]()